با دانلود نرم‌افزار 3cx شما در صورتیکه از سیستم تلفنی 3cx بهره‌مند هستید، می‌توانید از امکانات فوق‌العاده‌ای که این سیستم برای شما فراهم می‌کند استفاده کنید. برای اولین بار ما طی چندین سال فعالیت وب‌سایت، مجبوریم برخلاف روال همیشگی که صرفا بر روی محصولات و خدمات نومان و به طبع آن افزایش پایداری و بهره‌وری سیستم‌های ارائه شده توسط نومان متمرکز شده‌ایم، برای آگاه‌سازی در مورد یکی از موضوعات مهمی که متاسفانه به گمراه کردن شما عزیزان ختم شده و همکاران ما روزانه با آن درگیر هستند با شما صحبت کنیم.

زمان مورد نیاز برای مطالعه این مقاله: 10 دقیقه| پادکست: دارد |

۱- 3cx چیست؟

3cx سیستم تلفنی نرم‌افزاری تجاری است که علاوه بر نرم‌افزاری که به کاربران ارائه می‌شود، باید نرم‌افزار مادر آن نیز سمت سرور به عنوان مرکز تلفن به صورت محلی یا ابری راه‌اندازی شود تا به صورت یکپارچه و با استفاده از پروتکل SIP  امکان برقراری انواع تماس‌های داخلی و شهری و بین المللی را فراهم کند. این راهکار ارتباطی در کنار امکان برقراری تماس، قابلیت‌های متنوع ارتباطی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا به طور قاطع بتوان گفت با این نرم‌افزار شما دیگر به هیچ نرم‌افزار دومی برای بخش ارتباطات‌تان نیاز نخواهید داشت.

اما متاسفانه در بازار ایران با سوء استفاده از نام 3cx محصولات یا سرویس‌های متن باز و غیر مرتبط با 3cx به شما با هزینه‌های هنگفت فروخته می‌شود. با ما همراه باشید تا در این زمینه با دیدی باز نسبت به انتخاب مرکز تلفن اینترنتی و دانلود نرم‌افزار 3cx !!‌ اقدام کنید.

امکان برقراری ارتباط متنی، صوتی تصویری به صورت آنلاین، قابلیت بی‌نظیر و رایگان سرویس چت آنلاین وب‌سایت و امکان ارسال فکس، پیام صوتی و دریافت آن‌ها از طریق ایمیل از جمله امکاناتی است که مرکز تلفن 3cx فراهم می‌کند.  3cx به شما بر روی تمامی پلتفرم‌ها از جمله اندروید،‌ ios، ویندوز و مکنتاش، نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت را فراهم می‌کند.

ما در مورد این موضوع به صورت مفصل قبلا صحبت کرده‌ایم و مقاله‌ای با عنوان “ 3cx چیست”  آماده کرده‌ایم که در صورت علاقه‌مندی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

۲- دانلود نرم افزار 3cx و دروغ بزرگی که به شما فروخته می‌شود.

قطعا همه ما تجربه در دام افتادان برخی کسب‌ٰوکارها و فروشندگان بخاطر تبلیغات و حرف‌های نادرست‌شان داشته‌ایم. می‌توانیم تصور کنیم که چه حس ناخوشایندیست وقتی بعد از خرید متوجه می‌شویم همه‌ی حرف یا بخشی از آن دروغ بوده یا حداقل با حقیقت فاصله داشته است.

یکی از موضوعات مطرح شده و پرتکرار مشتریان ما این است که شرکت‌های دیگر با هزینه‌هایی به مراتب کم‌تر بر روی نرم‌افزار 3cx سرویس می‌دهند، قطعا می‌توانید تصور کنید توضیح دروغ بزرگی که متاسفانه به وفور و عمدتا عامدانه توسط شرکت‌های ارائه‌کننده مرکز تلفن اینترنتی به مشتریان گفته می‌شود، چقدر کار پیچیده‌ای برای همکاران ما خواهد بود.

همکاران ما در یک طرف با مشتریانی روبرو هستند که معمولا هیچ اطلاعی از پشت پرده راه اندازی ویپ و هزینه راه اندازی ویپ ندارند و از سمتی دیگر توسط برخی همکاران که بهتر است از آن‌ها به عنوان کاسبان دوره گرد نام برد، گمراه می‌شوند. تلاش برای آگاه‌سازی شما عزیزان برای انتخاب درست یکی از مسئولیت‌های اجتماعی هست که ما در نومان برای خودمان تعریف کرده‌ایم.

هرچند ما در وب‌سایت نومان با نگارش مقالات متعدد سعی داشته‌ایم نسبت به آگاه‌سازی مشتریان قبل از خرید سیستم تلفنی اقدام کنیم و حتی در این زمینه دسته‌بندی جداگانه با عنوان ” قبل از خرید تلفن گویا بهتر است بدانید” منتشر کرده‌ایم اما طبیعتا خود ما هم به عنوان راقم انتظار نداریم شما به عنوان خریدار زمان کافی را برای مطالعه این مطالب داشته باشید. اما پیشنهاد می‌شود به صورت تیتروار نسبت به مطالب مطرح شده آگاهی داشته باشید.

۳- موضوع استفاده و دانلود برنامه 3cx چیست؟

اما موضوع چیست؟ موضوع از این قرار است که نرم‌افزار 3cx از حدود ۱۷ سال پیش به بازار دنیا ارائه شد. در طی سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۸ به گفته‌ی تیم تحقیق و توسعه 3CX هسته‌ی اصلی این سیستم تلفنی بازنگری کامل شده است. بنابراین با توجه به این موضوع عملا تمامی نسخه‌های قبل‌تر به هیچ عنوان نشانه‌ای از آخرین نسخه‌ی این سیستم تلفنی ندارد.

لازم به یادآوری نیست که این سیستم تلفنی طی سال‌های 2018 تا 2022 سالیانه جوایز متعددی را به عنوان راهکار ارتباطی برتر دنیا کسب کرده است، هم اکنون این سیستم تلفنی مورد انتخاب شرکت‌های بزرگ بین المللی نظیر ویلسون، مک دونالد و آمریکن اکسپرس می‌باشد.

متاسفانه برخی از همکاران در سوال مشتریان که از چه نرم‌افزاری برای استفاده از سرویس ابری باید استفاده کنیم؟ در جوابشان با سوء استفاده از نام نرم‌افزار 3CX به این عزیزان می‌گویند لینک دانلود نرم‌افزار 3CX برایشان ارسال خواهد شد. به تصویری که در ادامه خواهید دید با دقت نگاه کنید:

اگر با دانلود نرم افزار 3cx با این صحنه مواجه شدید قطعا مورد سوء استفاده قرار گرفتید.

اگر نرم‌افزار دانلودی شما مشابه تصویر فوق است و به شما گفته شده است که از نرم‌افزار 3cx استفاده می‌کنید، احتمالا باید تجدید نظر نسبت به کسب‌وکاری که با آن‌ها همکاری می‌کنید داشته باشید. چرا که در خوشبینانه‌ترین حالت واقعیت را از شما پنهان کرده‌اند.

اما واقعیت این است که دانلود نرم‌افزار 3CX ده سال قبل که نه عملکرد آن و نه ظاهر آن هیچ شباهتی به نسخه امروزی ندارد فقط و فقط به قصد گمراهی شما عزیزان است.  ضمن اینکه در بحث زیرساخت‌های ارتباطی مهم‌ترین قضیه نه در سمت کاربر که در سمت سرویس‌دهنده اتفاق می‌افتد و تقریبا تمامی شرکت‌های ارائه‌کننده از سرویس‌های متن باز و رایگان برپایه استریسک استفاده می‌کنند.

۴- چرا شرکت‌های ارائه کننده سرویس تلفن ابری از نرم افزار 3CX استفاده نمی‌کنند؟

واقعیت این است که به جهت حاشیه سود پایین سرویس‌های تلفن ابری، راه‌اندازی این نوع خدمات بر پایه نرم‌افزاری که هزینه لایسنس سالیانه دارد و با توجه به نوسان شدید نرخ ارز احتمالا صرفه اقتصادی برای کسب‌وکارها نداشته باشد و این یکی از عمده‌ترین دلایل عدم رغبت برای استفاده از این زیرساخت‌هاست.

نیاز برای کسب سود بیش‌تر و هزینه زیرساختی کم‌تر یکی از عمده‌ترین دلایل عدم استفاده از زیرساخت 3CX است.

ما در نومان با افتخار با اطلاع کامل از هزینه زیرساخت بسیار بالا، تمامی خدمات مرکز تلفن اینترنتی را بر روی سیستم تلفنی 3CX ارائه می‌کنیم و معتقدیم تمامی کسب‌وکارهای ایرانی لایق دریافت بالاترین کیفیت و بهترین پایداری بر روی مهم‌ترین درگاه ارتباطی‌شان با مشتری هستند. کسب سود کم‌تر اما پایدار و بلند‌مدت، برای ما اولویت بسیار بیش‌تری نسبت به کسب سود مقطعی دارد.

۵- دانلود نرم افزار 3cx softphone:

پس از توضیحاتی که اطلاع از آن برای تمامی استفاده‌کنندگان سیستم تلفنی واجب بود، هم اکنون لینک دانلود نرم‌افزار 3cx در نسخه‌های متفاوتی که ارائه شده است را قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید تا ضمن معرفی کوتاه هر بخش با نحوه دانلود نرم‌افزار 3cx softpphone آشنا شوید.

۱- دانلود نرم افزار 3cx برای آندروید:

برای استفاده از نرم‌افزار 3cx در گوشی‌های اندروید، نسخه اندروید گوشی حتما باید بالای ۷ باشد. در این صورت شما می‌توانید به صورت مستقیم از طریق فروشگاه گوگل پلی نسبت به دانلود این نرم‌افزار اقدام کنید.

لینک دانلود از فروشگاه گوگل پلی

۲- دانلود 3cx در گوشی‌های آیفون:

برای دانلود و استفاده از نرم‌افزار 3cx در گوشی‌های آیفون، باید حداقل نسخه سیستم عامل گوشی شما ۱۴ باشد. بنابراین  اگر از Ios14 و بالاتر بهره می‌برید براحتی می‌توانید از لینک زیر و از طریق اپ استور دانلود کنید.

لینک دانلود نرم افزار از فروشگاه اپ استور

۳- تلفن تحت وب 3cx:

3cx-web-phone
تلفن تحت وب 3cx

یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر نسخه‌های سال‌های اخیر 3cx، عدم نیاز به نصب نرم‌افزار برای دریافت و انجام تماس تلفنی است و کافیست دسترسی به نسخه تحت وب داشته باشید. یکی از تفاوت‌های شگفت انگیز نرم‌افزار 3cx واقعی با شرکت‌هایی که با نام 3cx سعی در گمراه کردن شما هستند، همین بخش است. بنابراین شما کافیست از شرکت‌هایی که ادعای استفاده از زیرساخت 3cx دارند، نسخه تحت وب و قابلیت تماس تحت وب را بخواهید. در این بخش شما می‌توانید مشخص کنید با استفاده از نرم‌افزار تلفنی تحت وب می‌خواهید تماس مستقیما برقرار شود یا تماس به تلفن تحت شبکه یا گوشی همراه‌تان منتقل شود. برای مشاهده دمو نسخه تحت وب و بخش‌های آن می‌توانید به مطلب ” آموزش ویدیویی نسخه تحت وب 3cx” مراجعه کنید.

4- دانلود نرم افزار 3cx برای ویندوز:

دانلود نرم افزارتحت ویندوز 3cx

تا اینجای کار به خوبی متوجه شده‌اید که آخرین نسخه نرم‌افزار تلفنی 3cx تنها در صورتی قابل استفاده خواهد بود که از زیرساخت 3cx برای ارائه سرویس به شما استفاده شود. برای دانلود نرم‌افزار تحت ویندوز 3cx شما کافیست به پنل تحت وب 3cx اتان که پیش‌تر به آن اشاره شد وارد شوید و از آنجا با کلیک بر روی گزینه Apps نسبت به دانلود نرم‌افزار تحت ویندوز 3cx اقدام کنید.

۶- جمع بندی نهایی برای استفاده و دانلود برنامه 3cx:

شما می‌توانید برای بهره‌مندی و استفاده از آخرین نسخه سیستم تلفنی 3cx با ما در نومان به عنوان نماینده رسمی 3cx در ایران در ارتباط باشید. مشاورین ما تا آخرین لحظه برای راه‌اندازی راهکار ارتباطی استاندارد و پایدار برای کسب‌وکارتان در کنار شما خواهند بود.