علی رغم اینکه دنیا دنیای تکنولوژی است و با قدرت و سرعت تمام در حال پیشروی است، سیستم ویپ کماکان آنطور که شاید و باید در کسب‌وکارهای ایرانی کاربرد ندارد بسیاری از سازمان‌ها و کسب‌وکارها همچنان از سانترال‌های تلفنی نسل قدیم استفاده می‌کنند. در این مقاله سعی کرده‌ایم نگاه جامعی به امکانات سیستم ویپ و مزایایی که همراه خود به مجموعه اضافه خواهد کرد را داشته باشیم.

هر روز بیش‌تر از قبل غول اینترنت در کسب‌وکار ما تاثیر خود را نشان می‌دهد ، و هرکس در مقابل این تکنولوژی مقاومت کند خود به خود به گوشه رانده خواهد شد. با این شرایط داشتن سیستم تلفنی ویپ امری عادی به نظر می‌رسد. با اجرای سیستم ویپ در کنار اینکه از مزایای بی‌نظیر این سیستم ( که تحت عنوان مقالات مختلفی در سایت شرکت فناوری نومان می‌توانید با آن آشنا شوید‌ )‌ بهره‌مند خواهید شد، بخش ارتباطات مجموعه شما همراه با آخرین تکنولوژی‌های موجود در دنیا مطابقت داده خواهد شد. در زیر به بخشی از مزایای سیستم ویپ خواهیم پرداخت.

کاهش هزینه‌ها با سیستم ویپ

کاهش هزینه‌ها با سیستم ویپ:

سیستم‌های تلفنی ویپ با روش‌های مختلفی منجر به کاهش هزینه نهایی یک کسب‌وکار خواهد شد. با سیستم ویپ حذف هزینه مخابراتی افراد خارج از شرکت، حذف هزینه مخابراتی شعبات، کاهش هزینه‌ی تماس‌های بین المللی با تنظیم اتوماتیک بر روی سرویس‌های تلفن بین الملل، کاهش هزینه پرسنل با افزایش بهره‌وری با ارایه قابلیت‌های مدیریتی جداگانه برای کارمندان و مدیران

با سیستم ویپ شعبات سازمانی و کسب‌وکار شما به یکدیگر از طریق شبکه متصل شده و امکان ارتباط دو طرفه و بدون هزینه پرسنل فراهم می‌شود

و در کنار آن:

پرسنل کم بازده و پر بازده با گزارش‌گیری‌های دقیق سیستم ویپ به شما اطلاع داده خواهد شد

توانایی استفاده از دستگاه‌های مختلف در سیستم ویپ :

با سیستم ویپ، شما تقریبا هر دستگاه دم دستتان را می‌توانید به یک تلفن تبدیل کنید.

در سازمان شما با سیستم ویپ همه‌ی کارمندان شما می‌توانند بر روی موبایل تبلت یا لپ‌تاپشان صاحب داخلی شوند حتی شما می‌توانید تلوزیون هوشمند موجود در محل کار را تبدیل به یک تلفن ویپ کرده و با آن وارد کنفرانس‌ها شوید. این امکان زمانیکه نیروهای انسانی همواره به تلفن‌ها و منابع شرکت دسترسی نداشته باشند، بیشتر خود را نشان خواهد داد. از منظر دیگر توانایی استفاده از دستگا‌ه‌های مختلف برای هر فرد امکانی است که کار را برای شما آسان‌تر خواهد کرد. به عنوان مثال یک تماس معمولی را به آسانی می‌توانید در صورت نیاز به ترک دفتر، به گوشی خود منتقل کنید و ادامه تماس را از داخلی گوشی خود در خارج از دفتر ادامه دهید.

تجربه‌ی متفاوتی را برای مشتریان‌تان رقم زنید.

رضایت مشتری یکی از اصلی‌ترین اصول هر شرکتی است که باید در صدر اهداف خود قرار دهد.

سیستم تلفنی ویپ با ابزارهای مدیریتی متفاوت برای کارمندان و مدیران این امکان را به هر دو سطوح خواهد داد تا رضایت مشتریان خود را پایش کنند.

اگر علاقه‌مند هستید که اطلاعات بیشتری را در زمینه نظارت بر تماس‌های سازمان با بخش مدیریتی سیستم تلفنی ویپ بدانید پیشنهاد می‌کنیم مقاله ای که قبلا در این زمینه به نگارش درآمده است را مطالعه کنید.

امکاناتی نظیر مدیریت زمان افراد پشت خطی، مشاهده تعداد افراد پشت خط، میانگین زمان پاسخگویی و ضبط مکالمات جهت بررسی آتی برای تشخیص مشکلات معمول مشتری، بیشترین موضوعات درخواستی مدیران کسب‌وکار است.

حتی با این بخش کارمندان جدید شرکت می‌توانند صرفا با گوش دادن به تماس‌های انجام گرفته آموزش‌های خوبی را بدون تحمیل هزینه به شرکت داشته باشند.

سیستم ویپ و افزایش‌ بهره وری

بهره‌وری را افزایش دهید.

در اوضاع اقتصادی ایران یکی از نکات بسیار حایز اهمیت برای کارفرمایان وجود بازدهی بالا در میان کارمندان است و تکنولوژی ویپ دقیقا همان چیزی است که می‌تواند در افزایش بهره‌وری کمک شایانی انجام دهد. تماس‌ها به موقع پاسخ داده خواهد شد، کارمندان پربازده و کم بازده براحتی شناسایی شده و افراد لیست عملکرد خود را خواهند دید و سعی در بهبود آن خواهند داشت.

مطالعه کنید: چگونه با سیستم‌های ویپ استرس کارمندان را کاهش دهیم

اگر کسب‌وکار شما قابلیت استفاده از نیروی انسانی به صورت دورکاری را می‌دهد این سیستم به کمک شما خواهد رسید

مطالعه کنید : استخدام و مدیریت کارکنان راه دور با استفاده از تکنولوژی ویپ‌

امکان استفاده از وب کنفرانس و تماس تصویری با مشتریان و ایجاد ارتباط نزدیک از دیگر مزایای این سیستم در این بخش خواهد بود.

و سایر امکانات بی‌نظیری که ویپ با خود به مجموعه اضافه خواهد کرد.

گزارشگیری‌های متنوع و جامع، صندوق صوتی کاملا متفاوت،‌ کاربردی و بی‌نظیر‌،‌ مرکز تماس بسیار کاربردی

مطالعه کنید: در انتخاب مرکز تماس چه نکاتی را رعایت کنیم؟

اتصال به سایر نرم افزارهای داخل سازمانی با سیستم ویپ یکی دیگر از بخش‌های بسیار مهمی است که کارفرمایان علاقه‌مند به آن هستند با سیستم ویپ ارتباط یکپارچه‌ای را بین نرم‌افزارهای درون سازمانی مانند نرم افزار حسابداری،‌ نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری و … را داشته باشید.

دسترسی به سیستم از هر نقطه را با سیستم ویپ فراهم کنید

مطالعه کنید : چگونه سر کار باشیم بدون آنکه در محل کار باشیم

و شعبات مختلف سازمان یا کسب‌وکار‌تان را یکپارچه کنید.

مطالعه کنید: چگونه سیستم تلفنی شعبه مرکزی را به شعبات دیگر وصل کنیم

و ده‌ها امکانات متنوع دیگر که همگی باعث خواهد شد تا سازمان شما نیازی برای استفاده از سیستم ویپ را داشته باشد. اگر می‌خواهید مقایسه کاملی را نسبت به راه‌کارهای مختلف ارتباطی 3CX داشته باشید به صفحه

مقایسه نسخه‌های سیستم ارتباطی 3CX به همراه امکانات آن

تا ضمن اطلاع از امکانات سیستم ویپ 3CX به صورت تیتروار با نسخه‌های متفاوت این سیستم نیز آشنا شوید.

نتیجه‌گیری :

سیستم ویپ امکانات و مزایای قابل توجهی همراه خود خواهد داشت که سیستم‌های سانترال قدیمی قادر به ارایه آن نخواهند بود. اما انتخاب ناصحیح مجری و راهکارهایی که بر پایه ویپ نهاده شده است می‌تواند شما را به دردسرهای بزرگ‌تری سوق دهد. شرکت فناوری نومان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز ارایه کننده سیستم‌های ارتباطی در ایران، آماده ارایه مشاوره رایگان در انتخاب نوع محصول ویپ متناسب با سازمان و کسب‌وکار شما است.

شماره تلفن جهت ارتباط با کارشناسان :‌ 04191010204