اختصاصی Nomanco.net : قبل از اینکه اینترنت در ایران به سرعتی که در جهان معمول است برسد. استفاده از «‌ کارکنان راه دور‌ » یا به اصطلاح « دور کاری » غیر ممکن یا امری کم بازده برای شرکت‌ها به شمار می‌رفت چرا که شرکت‌های تجاری در حالت عادی کنترلی بر روی کارکنان راه دور خود نداشتند اما در سال ۲۰۱۶ طبق آمار جهانی جهشی در استفاده از کارکنان راه دور علی الخصوص در بین استارت آپ‌ها و شرکت‌های تازه شکل گرفته است.

علت اینکه شرکت‌ها به سمت استفاده از کارکنان راه دور اقدام می کنند دلایل ساده‌ای می‌تواند داشته باشد. استفاده از کارمندانی زبده تر و سرشکن شدن هزینه‌های سربار با کنترل کامل برروی کارمند بدون نیاز به حضور‌ آنها در محل شرکت، از جمله دلایلی است که شرکت ها را به سمت استفاده از چنین ابزاری سوق می‌دهد.

آماری که سایت GlobalWorkplaceAnalytics.com نسبت به بازاریابان تلفنی داشته است شامل اعداد قابل توجهی است.

حدود ۸۰درصد افراد جامعه آمادگی دارند سه الی چهار روز از هفته رو به صورت نیمه وقت در خانه شان به بازاریابی تلفنی بپردازند.
حدود ۵۰ درصد از کارمندان در سرتاسر دنیا با وجود شغل ثابت همواره در حال حرکت هستند و در جای ثابتی شاغل نیستند.
نسبت به ۱۰ سال قبل، ۱۰۳ درصد در حضور کارمندان به صورت پاره وقت در شغل‌های راه دور، افزایش مشاهده شده است.

این آمارها به‌خوبی نشان می‌دهند شرکت‌هایی که برای استفاده از کارکنان راه‌دور برنامه‌ای ندارند به نوعی شانس استفاده از کارکنان با ارزش را از دست داده‌اند.

اگر شما یکی از شرکت‌هایی هستید که به فکر استفاده از کارکنان راه دور هستید، بهتر است که به سیستم ویپ نگاهی بیاندازید.

استفاده از شبکه برای انتقال پروتکل های ارتباطی به همه این امکان را می‌دهد که بر روی شبکه داخلی و یا اینترنت ارتباطات صوت، تصویر و انتقال داده مثل چت، فکس و … را با یکدیگر داشته باشند. استفاده از تلفن های رومیزی و سیم در این نوع ارتباطات حذف می‌شود بنابراین افراد در حال حرکت هم، قادر به استفاده از سیستم با کلیه‌ی امکانات آن خواهند بود.

با استفاده از سرویس‌هایی که هم اکنون در شرکت‌ها راه‌اندازی می‌‌شود علاوه بر این ارتباطات، کارمندان قادر خواهند بود به سیستم داخلی شرکت متصل شده و همانند کارمندان داخل شرکت از کلیه ی امکانات مثل اشتراک گذاری فایل‌ها، نرم افزار اتوماسیون و … که در داخل شرکت بر روی سیستم ها ایجاد شده است استفاده کنند.

با استفاده از امکانات سیستم ویپ کارمندانی که دایما در حرکت هستند نیز می توانند بر روی گوشی های هوشمند خود با استفاده از دیتا یا ارتباط وای فای از امکانات داخل شبکه استفاده کنند.

در زیر برخی از امکانات کلی ویپ که هم برای کارکنان و هم برای شرکت می‌تواند مفید باشد را  آورد‌ه ایم.

مقیاس پذیری ویپ‌:‌

ویپ مقیاس پذیر است. این یعنی یک امکان فوق‌العاده… شما کارکنان‌تان را در هر موقعیتی و در هر مکانی که هستند استخدام کنید. هم اکنون مخابرات ایران در برخی از شهر‌ها اقدام به واگذاری SIP Trunk کرده است. با استفاده از این قابلیت دفتر شرکت شما در هر قسمتی از استان‌تان که باشد شماره تلفن همواره حتی با تغییر مکانتان ثابت خواهد بود.

سیستم ویپ به شما این امکان را می‌دهد کلیه‌ی شعبات جدید شرکت‌تان را با یکدیگر متصل کرده و به دفتر مرکزی وصل نمایید. یک شبکه کاملا یکپارچه..

با سرمایه گذاری در ویپ هزینه‌های‌تان کاهش خواهد یافت‌.

راه اندازی سیستم ویپ به صورت کلی سرمایه‌ی چندانی را لازم ندارد. مخصوصا اگر شما قبلا از این سیستم استفاده کرده باشید توسعه‌ی آن برای سایر شعبات تقریبا بدون هزینه است.
راه اندازی سیستم ویپ برای استفاده کارکنان راه دور خود، مقدار قابل توجهی از هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد. آمارهای جهانی نشان می‌دهد کارکنانی که در خانه کار می‌کنند بازدهی بمراتب بیشتری نسبت به کارکنان داخل شرکت دارند. اگر روز‌های سرماخوردگی و … را هم برای کارکنان داخل شرکت حساب کنید خواهید دید که هزینه‌های سربار یک کارمند راه دور تا چقدر سرشکن می‌شود.

نیروی کار از راه‌ دور چند سالی است که به شدت در حال افزایش است چرا که شرکت‌هایی که به این نوع کارکنان رغبت نشان می‌دهند در حال افزایش است. با استفاده از سیستم ویپ، کلیه‌ی فعالیت های کارکنان شما تحت نظر خواهد بود. مکالمه های تلفنی کاملا رصد شده و جهت بهبود فرایند می توانید آموزش های لازم را به آنها انتقال دهید.

جهت دریافت مشاوره بیشتر دراین مورد می‌توانید با کارشناسان فروش نومان به شماره‌های  0204 9101 041 در تماس باشید