سرویس چت آنلاین، خدمتی دیگر

برای رشد کسب و کار آنلاین شما

افزایش اعتبار، رشد شتاب فروش، پشتیبانی و ارتباط بهتر با مشتریان از طریق سرویس چت آنلاین در وبسایت و نرم افزارهای شما بدون نیاز به کد نویسی و پشتیبانی از تمامی پلتفرم‌ها

کسب رتبه بهترین نرم افزار و برترین نرم افزار نوظهور از دیدگاه موسسه بین المللی capterra برای سومین سال پیاپی توسط راهکار ارتباطات یکپارچه 3cx 

هدف تمامی راهکارهای ارتباطی، تبدیل مشتری بالقوه به مشتری نهایی است. حدود 50 درصد افرادی که از طریق پلتفرم گفت و گوی آنلاین وبسایت‌تان با کسب و کار شما وارد ارتباط می‌شوند در نهایت به تماس صوتی با مرکز تماس منتقل می‌شوند و در صورتیکه پلتفرم گفت و گوی آنلاین با مرکز تماس شما یکپارچه نباشد، مشتریان باید از ابتدا همه‌ی مکالمه و دغدغه‌شان را به شخص جدید توضیح دهند. در این حالت سامانه گفت‌وگوی آنلاین بیشتر به عنوان مانع فرایند فروش عمل می‌کند تا یاری‌رسان در فرایند فروش. با سرویس جامع گفت و گوی آنلاین راهکار ارتباطی 3cx، مشتریان یا کارشناسان شما می‌توانند تنها با یک کلیک گفت و گوی متنی را به تماس صوتی برای توضیح بهتر تبدیل کنند. درخواست مشتری با تمامی نوشته‌هایش می‌تواند به سایر هم تیمی‌ها برای راهنمایی سریع‌تر به اشتراک گذاشته شود. برای داشتن سامانه گفت و گوی آنلاین نیاز نیست مبالغ هنگفت ماهیانه پرداخت کنید کافیست مشترک تلفن ابری نومان باشید تا این سرویس را با امکانات جذاب و کاربردی‌اش به رایگان در اختیار داشته باشید. در صورتی که شما جزو خریداران لایسنس اختصاصی 3cx هستید با کارشناسان ما برای فعالسازی این سرویس در ارتباط باشید.

نیاز به خرید سرویس چت آنلاین با مبالغ هنگفتش ندارید

استفاده رایگان برای مشتریان تلفن ابری نومان

  بدون محدودیت در تعداد مکالمه و کارشناس

  قابلیت شخصی سازی کامل تمامی بخش‌ها

ارائه مشاوره آنلاین و رایگان به مشتریان بالقوه

سرویس چت آنلاین 3cx
3cx-live-chat-talk

وقتی گفت‌وگوی آنلاین کافی نیست.. تماس صوتی رایگان!

تبدیل گفت‌وگوی متنی به تماس صوتی در هر نقطه‌ای از ارتباط

انتخاب بین گفت‌وگوی متنی و تماس صوتی از همان ابتدا

تماس‌ صوتی رایگان برای هر دو طرف مکالمه

نیاز به شماره‌گیری نیست و تماس با یک کلیک برقرار می‌شود

راهکار ارتباطی یکپارچه: مرکز تماس، ارتباطات داخل سازمانی و ارتباط با مشتریان همگی برروی یک پلتفرم

مرکز ارتباطات ابری نومان، تمامی درگاه‌های ارتباطی شما با مشتریان‌تان را پوشش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا آنطور که باید از تمامی مسیر‌های ممکن با مشتریان‌تان در ارتباط باشید. شما نیاز به استفاده از چندین سرویس با هزینه‌های مجزا نخواهید داشت. امکانات جذاب با پایداری بالا به همراه قیمت‌های کاملا رقابتی شما را برای استفاده از سرویس ابری نومان تشویق خواهد کرد.

ارتباط داخلی کارمندان با یکدیگر از طریق سرویس ابری نومان

امکان ارسال و پیوست فایل در بخش ارتباطات کارمندان

امکان اتصال به نرم افزار ارتباط با مشتریان و تبدیل سرنخ

امکان دریافت گزارش‌گیری های متنوع و حرفه‌ای برای ارزیابی

کتاب-بهبود-تجربه-مشتریان-از-تماس-تلفنی

پاسخ به سوالات پرتکرار شما در زمینه سرویس چت آنلاین :

در این بخش سعی کرده‌ایم به تمام سوالات پرتکرار شما مشتریان گرامی پاسخگو باشیم. در صورتیکه میخواهید بدون معطلی بخش ارتباط با مشتریان‌تان را متحول کنید همین الان با مشاورین ما در ارتباط باشید تا در سریع‌ترین زمان نسبت به فعال‌سازی و راه‌اندازی سرویس ارتباطی نومان برای کسب و کار شما اقدام کنند.

سرویس چت آنلاین چیست؟

سرویس چت آنلاین در واقع نرم افزار اختصاصی پیام رسان وبسایت شما برای ایجاد ارتباط و تعامل با بازدیدکنندگان وبسایت شماست.

سرویس چت آنلاین چگونه کار می کند؟

سرویس چت آنلاین معمولا با نصب افزونه یا وارد کردن کد آماده در داخل وبسایت فعال می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین با کارشناسان شما مصاحبه کنند. در روشی دیگر کاربران می‌توانند به صفحه تماس با ما مراجعه کنند و با درخواست گفت و گوی آنلاین این سرویس را فعال کنند.  یا برخی از کسب و کارها با حالت pop-up به بازدیدکنندگانشان پیشنهاد گفت و گوی آنلاین با کارشناسانشان را می‌دهند. پیام بازدید کننده از طریق بستر نرم افزاری که در پشت صحنه توسط نومان تعبیه شده به کارشناس یا کارشناسان کسب و کار شما منتقل می‌شود.

چرا کسب و کارها از سرویس چت آنلاین استفاده می‌کنند؟

براساس یافته‌های invesp حدود ۷۰ درصد مشتریان استفاده از گفت و گوی آنلاین را برای ارتباط اولیه با کسب و کارها کافی می‌دانند. در همین تحقیقات عنوان شده است که حدود ۴۴ درصد بازدیدکنندگان براین باورند دریافت پاسخ از طرف اپراتور انسانی در مرحله خرید یکی از بهترین بازخوردهایی است که از کسب وکارها داشته‌اند.

سرویس پشتیبانی از طریق گفت و گوی آنلاین چیست؟

پس از همه گیری کرونا و همچنین افزایش ضریب نفوذ فناوری اطلاعات در کسب و کارها بسیاری از شرکت‌ها پشتیبانی یا پاسخگویی به نحوه استفاده از خدمات و نرم افزار را به حالت راه دور انجام می‌دهند. کاربران می‌توانند سوالات خودشان را به صورت متنی به همراه ارسال تصویر یا اسناد از کارشناسان کسب و کارها بپرسند و در لحظه پاسخ‌شان را دریافت کنند.

کارشناس سرویس چت آنلاین چیست؟

کارشناس سرویس چت آنلاین درواقع نیروی انسانی شما در محل شرکت یا نیروی دورکاری است که موظف به پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان شما از طریق این سرویس است.  وظیفه این کارمندان می‌تواند از پاسخگویی به سوالات متدوال تا رفع اشکالات فنی باشد.

آیا سرویس چت آنلاین برای کسب و کارهای بزرگ مناسب است؟

همه کسب و کارها می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. با توجه به اینکه در میان طیف وسیعی از مشتریان افرادی هستند که برای مکالمه راحت نیستند بنابراین یکی از بهترین روشهای جایگزین مکالمه تلفنی همین سرویس گفت و گوی آنلاین است. با توجه به اینکه این سرویس به صورت رایگان در مرکز تلفن ابری نومان ارائه می‌شود پیشنهاد ما استفاده از این سرویس در کسب و کار شماست.

آیا نیاز است که به صورت ۲۴/۷ پاسخگوی سوالات باشم؟

اگر شما محصولی دارید که نیاز به حضور ۲۴ ساعته دارید و نیروی انسانی لازم برای ارائه چنین سرویسی دارید به عنوان مزیت بسیار رقابتی می‌توانید چنین خدماتی را ارائه کنید. در غیر اینصورت شما می‌توانید از پیام‌ حالت عدم در دسترس نیز استفاده کنید.

بهترین سرویس چت آنلاین برای وردپرس کدام است؟

سامانه‌های مختلف چت آنلاین از نسخه‌های ایرانی گرفته تا نسخه‌های بین المللی فراوانی در سراسر اینترنت وجود دارد که هر کدام هزینه‌های مختلفی را برای استفاده از این سرویس ها از شما دریافت می‌کنند. این سرویس ها معمولا از ماهیانه ۵۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان صرفا بابت سرویس چت آنلاین از شما می‌خواهند. اما سرویس چت آنلاینی که ما ارائه می‌کنم صد درصد رایگان بدون هیچگونه محدودیتی در تعداد مکالمه و امکانات آن است. شما کافیست مشترک مرکز تلفن اینترنتی نومان باشید تا علاوه بر استفاده از امکانات بی نظیر آن از این بخش نیز به صورت رایگان استفاده کنید.

کارشناسان از چه بستری برای پاسخ به سوالات مشتریان استفاده می‌کنند.

برای استفاده از سرویس چت آنلاین کافیست شما موبایل، لپتاپ یا کامپیوتر داشته باشید. در هر زمان با استفاده از نرم افزار اختصاصی بی‌نظیری که ما در اختیار شما قرار خواهیم داد می‌توانید پاسخگوی مشتریان‌تان باشید.

ارتباط با کارشناسان نومان