زمان مورد نیاز برای مطالعه این مقاله: 15 دقیقه | بروز رسانی مطلب: مهر ۱۴۰۰

زمان انتظار به زمانی گفته می‌شود که تماس گیرنده با مجموعه شما تماس گرفته و پس از اتصال به منشی دیجیتالی یا حقیقی، منتظر پاسخگویی کارشناس مرتبط است. این زمان که قبلا نیز در مقالاتی به آن اشاره کرده‌ایم از ۲۰ تا ۱۸۰ ثانیه بسته به کسب‌وکارها متغیر است اما به صورت میانگین برای یک شرکت استاندارد، زمان انتظار، ۳۰ ثانیه در نظر گرفته می‌شود. با این حساب اگر روزی فقط ۱۰ نفر با مجموعه شما در تماس باشد، شما سالیانه 109500 ثانیه فرصت بالقوه رایگان برای استفاده خواهید داشت.

همانند تمامیِ فصولِ مختلفِ سال، کسب‌وکارها شرایط مختلفی را تجربه می‌کنند و اگر تا امروز از یک فصل داغ برای کسب‌وکارتان نهایت استفاده را نبرده اید، اکنون بهترین زمان است تا با راه اندازی پروموت‌های تبلیغاتی به کسب‌وکار خودتان رونق ببخشید. اگر تاکنون از اهمیت این بخش مطلع نیستید با ما در این بخش همراه باشید تا با نمونه‌های واقعی از شرکت‌هایی که از این بخش  استفاده کرده‌اند آشنا شوید و اطلاعات بیش‌تری از نحوه‌ی بهره‌مندی کسب‌وکارها از زمانِ رایگانِ انتظار بدست ‌آورید. بروز‌رسانی بخش پیام انتظار با پروموشن‌های فصلی و استفاده از این زمان تبلیغاتی رایگان یکی از امتیازاتی هست که نباید به این سادگی از کنار آن رد شوید.

چرا یک پیام انتظار اختصاصی برای فصول مختلف سال از اهمیت بالایی برخوردار است؟

از-زمان-انتظار-برای-جلب-توجه-مشتریانتان-استفاده-کنید
جلب توجه مشتری به خدمات شما در زمان انتظار تماس گیرنده به سادگی امکان‌پذیر است.

ما قبلا در مقاله‌ای از اهمیت و دلایل تاثیر‌گذاری اولیه بر روی مشتری در مقاله ” چرا باید از تلفن گویا استفاده کنیم؟”  برایتان نوشته‌ایم.

با توجه به این نکته که احتمالا شما زمان کافی برای مطالعه مقالات وب‌سایت را ندارید، ذکر چند موضوع که در مقالات مختلف به آن اشاره کرده‌ایم در قالب نکات کوتاه، ضروری به نظر می‌رسد.

در صورت عدم اجرای پیام اختصاصی برای حالت انتظار ۲۰ ثانیه پس از قرار گرفتن در ‌حالت انتظار بیشتر تماس گیرندگان خسته می‌شوند.

۳۰ ثانیه پس از این اتفاق، بیشتر تماس گیرندگان عصبانی می‌شوند.

اگر این مدت بیش‌تر از ۹۰ ثانیه باشد، ۵۰ درصد تماس گیرندگان تماس را قطع خواهند کرد.

اگر این مدت بیش‌تر از ۱۲۰ ثانیه باشد ۸۰ درصد تماس گیرندگان تماس را قطع خواهند کرد.

فراموش نکنید، بسیاری از این تماس گیرندگان، هیچ گاه تماس مجددی را برقرار نمی کنند.زمان انتظار را می‌توان به روش‌های زیر قابل قبول کرد

در صورت قرار گرفتن در حالت انتظار توسط پرسنل داخل شرکت، فرد تماس گیرنده از علت قرار گرفتن در حالت انتظار مطلع گردد.

در صورتی که زمان انتظار بیش از ۲۰ ثانیه شود به مکالمه برگشته و یک توضیح کوتاه در علت این تاخیر داده شود.

به اثبات رسیده است که پیام‌های اختصاصی، زمان انتظار را در نظر تماس گیرنده کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

دلایل زیاد و متفاوتی برای داشتن پیام اختصاصی در فصول مختلف سال در برنامه‌های بازاریابی کسب‌وکارتان وجود دارد.

تجارت شما احتمالاً یکی از این دو گروه است :

۱) هر فصل از سال، از پیشرفت فصلی لذت می‌برد چرا که تولیدات یا خدمات شما در این زمان از سال مشهور هستند.

۲) در فصلی که در آن هستیم از یک رکود کسب‌وکار و کاهش قابل توجه کسب‌وکار رنج می‌برید.

هر دو دسته شما را به ایجاد مطالب بازاریابی خاص اما با تمرکز کمی متفاوت مجاب می‌کند.

 

ما می‌توانیم به شما کمک کنیم کارتان را ارتقا دهید و در طول فصول، بیش‌تر فروش داشته باشید، حتی فراتر از بکارگیری ضبط صدای تبلیغاتی و بازاریابی در زمان انتظار – برای اینکار با ما در ارتباط باشید.

 

اگر کسب‌وکار شما محصولات یا خدماتی که در طول ماه‌های خاصی از سال محبوب هستند، ارائه دهد، پیام تبلیغاتی شما _ و پیام انتظار شما_  باید مشتریان را تشویق به انتخاب کسب‌وکارتان از میان همه‌ی کسب‌وکارها کند. به تماس‌گیرنده‌ها یا بازدیدکنندگان فضای مجازی‌تان می‌توانید با ضبط صدای تبلیغاتی در مورد خدمات،‌محصولات و چیزی که به صورت خاص پیشنهاد می‌دهید، بگویید از محصولات یا خدماتی که ممکن است از آن‌ها آگاهی نداشته باشند، پیشنهادات و رویدادهای خاص‌تان را به اشتراک بگذارید .

نکته‌ی بسیار مهم در این بخش این است که همزمان با اینکه بازاریابی فصلی شما به اوج فعالیت خود می‌رسد، مشتریانی را که قبلا نسبت به خدمات شما علاقه نشان داده‌اند را نادیده نگیرید. هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی می‌توانید با سیستم اتوماتیک تماس با مشتری با آن‌ها تماس بگیرید و تخفیفات و پروموشن‌های‌تان را به آن‌ها اطلاع دهید.

اگر در زمینه ضبط و انتقال صدای تبلیغاتی و تماس اتوماتیک با مشتری اطلاع کافی ندارید می‌توانید از طریق گفت‌وگوی آنلاین ( آیکون پایین سمت چپ )  با همکاران ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

در مقابل رکود اقتصادی تجارت فصلی تسلیم نشوید.

ضبط-صدای-تبلیغاتی-در-زمان-انتظار
استفاده از بستر رایگان زمان انتظار به نفع شما و مشتری یکی از راه‌های اطلاع رسانی بی‌هزینه است

اگر شما به کاهش کسب‌وکار در طول این فصلی که این مقاله را مطالعه می‌کنید، عادت داشته باشید ، قبول آن بعنوان استاندارد و پرهیز از هدایت بازاریابی‌تان و انتخاب تمرکز کردن بر فصول پیش‌رو ، آسان می‌شود. اما ما چشم بسته می‌گوییم این فصل، زمانی عالی برای خلق پیشنهادات خارج از فصل روی تولیدات یا خدماتی است که در دیگر زمان‌های سال محبوب هستند. احتمال این هست که شما رویدادهای خاص فصلی برگزار کنید یا مسابقات و یا تبلیغات ویژه فصلی را داشته‌ باشید، در نمایشگاه‌ها یا جشنواره‌های فصلی شرکت کنید یا حتی پول خود را برای صرف امور خیریه جمع‌آوری کنید.

شما می‌توانید با ضبط صدای تبلیغاتی در پیام انتظار خود تماس گیرنده‌ها را در مورد اینگونه فعالیت‌ها، مطلع سازید، مشتریان را به مشارکت در آن امور دعوت کنید و به آن‌ها خاطر نشان شوید که چگونه می‌توانند اطلاعات بیش‌تری کسب کنند. البته همانطوری که قبلا هم گفتیم از این نوع محتوا‌های تبلیغاتی می‌توانید در سایر بسترهای کسب‌وکارتان نیز استفاده کنید.

نمونه متن پیام‌های تبلیغاتی به همراه فایل‌های صوتی :

ضبط پیام انتظار برای معرفی برند شما
پروموت برند در زمان انتظار، یکی از راه‌های بی‌هزینه برای هک نشانِ شما، در ذهن مشتریان‌تان است.

ضبط صدا برای پروموت برند در زمان انتظار  تلفن گویا: 

در این نوع ضبط صدا برای بخش انتظار تماس گیرنده، هدف اصلی معرفی و تکرار برند برای ماندگاری در ذهن مشتری است. امروزه به اثبات رسیده است که یکی از بهترین راه‌ها برای تثبیت برند در ذهن مشتری استفاده از صدا است.

آپتوس ایران :

آپتوس ایران با بیش از چهار دهه سابقه در تولید بتن آماده و قطعات بتنی، پیمانکار عمومی با داشتن بالاترین رتبه مرتبط کشوری. ما کیفیت می‌سازیم..

معرفی خدمات در زمان انتظار تلفن گویا: 

معرفی شفاف و صریح خدمات‌ کسب‌وکار از جمله انواع پیام‌های انتظار بسیار مفیدی است که می‌تواند دو هدف را دنبال کند. مورد اول جلوگیری از درک اشتباه تماس گیرنده نسبت به خدمات شما است و مورد دوم یادآوری سایر خدمات کسب‌وکار شما به مشتری‌های کنونی است. مشتریانی که احتمالا تاکنون فقط بخشی از خدمات شما را استفاده کرده‌اند و با آشنایی با سایر خدمات شما به مشتری بالقوه آن خدمات تبدیل می‌شوند.

ترابایت :

ترابایت سرویس مرکز فوق تخصصی تعمیرات، مشاوره و پشتیبانی کلیه محصولات آی تی با دانش بروز مهندسین در کلینیک‌های مختلف همراه با تجهیزات مدرن، آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است. ترابایت پیش رو در خدمات…

راهنمایی استفاده از خدمات در زمان انتظار تلفن گویا:

اگر شما صاحب کسب‌وکاری هستید که تماس گیرندگان‌تان احتمالا دارای سوالات پرتکرار در مورد خدمات شما هستند می‌توانید به صورت کاملا حرفه‌ای و توسط همکاران ما اقدام به راهنمایی تماس گیرندگان‌تان کنید. به دو نمونه ضبط صدای پیام انتظار زیر گوش کنید :

اسنپ :

به اسنپ روم خوش آمدید با نصب اپلیکیشن موبایل اسنپ روم یا بازدید از وب‌سایت می‌توانید پس از انتخاب اتاق مورد نظر آنرا رزرو نمایید.

رایتینو : 

شما می‌توانید در هر زمانی از شبانه روز با مراجعه به وب‌سایت رایتینو دات کام به سادگی درخواست خودتان را ثبت نمایید و منتظر حضور کارشناسان رایتینو در محل خود باشید . رایتینو یک راه حل نو برای خدمات رایانه‌ای تو…

پروموت برند و ارجاع به وب‌سایت مجموعه‌تان در زمان انتظار  :

بهبود-رتبه-وبسایت-با-استفاده-از-پیام-انتظار
با استفاده از پیام انتظار تماس گیرندگان را برای کسب اطلاعات جامع‌تر به وب‌سایت‌تان هدایت کنید.

اگر شما کسب‌وکار فعال و بروزی هستید به خوبی از اهمیت یک وب‌سایت خوب آگاه هستید. شما می‌توانید با معرفی خدمات و سپس ارجاع به وب‌سایت، علاوه بر هدایت تماس گیرنده به یک پکیج اطلاعاتی جامع‌تر، رتبه وب‌سایت‌تان را بخاطر دریافت بازدید کننده مستقیم از دید موتور جستجوی گوگل بهبود بخشید.

سفیران : 

خدمات هوایی بار سفیران از قدیمی‌ترین شرکت‌های فریت بار در فرودگاه امام خمینی تهران و دارای مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری آماده ارایه‌ی خدمات حمل هوایی بار می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد نحوه‌ی فریت بار به وب‌سایت ما به آدرس …. مراجعه نمایید.

ضبط صدای تبلیغاتی برای تشویق جهت خرید در بخش انتظار : 

و نوع آخر پیام صوتی تبلیغاتی استفاده از فرصت انتظار تماس گیرنده برای معرفی جشنواره و تشویق به خرید محصول خاص است که در نمونه زیر شرکت مخابرات گیلان برای مشترکین خود از این روش استفاده کرده است.

مخابرات گیلان :

مشترک گرامی با توجه به تکمیل پروژه زیر ساخت فیبر نوری مخابرات گیلان در منطقه شما و جمع آوری خطوط ارتباطی فعلی به منظور بهره‌مندی از شرایط ویژه واگذاری تلفن و اینترنت فوق پرسرعت بر بستر فیبر، تانوما تا پایان سال جاری به مراکز مخابراتی و پرتال مخابرات استان مراجعه یا با شماره تلفن‌های 2020 و 3418 تماس حاصل فرمایید. معاونت تجاری و امور مشتریان منطقه گیلان..

زمانی برای سوخت رسانی به کسب‌و‌کارتان !

ضبط صدای تبلیغاتی برای زمان انتظار و فضای مجازی در استودیو نومان
با صدای گرم همکاران ما در استودیو نومان، کسب‌وکارتان را سوخت رسانی کنید.

همانند هر زمان دیگری از سال ، فصلی که در آن هستیم نیز با خود تغییراتی را در بازاریابی شما ایجاد می‌کند. اگر با این تغییرات همسو نشوید قطعا بر روی کسب‌و‌کارتان تاثیر منفی خواهد داشت. استفاده از پیام انتظار هر چند قدمی جزئی است اما برای رسیدن به اهداف بازاریابی، یکی از راه‌های آسان و کم هزینه است. اکنون زمان برنامه‌ریزی و اجرای تغییرات است، بنابراین برای استفاده از یک کسب‌وکار داغ فصلی خود را آماده کنید.

برای شنیدن تمامی نمونه صداهای گرم و متخصص همکاران ما و سفارش ضبط، به صفحه سفارش ضبط صدا مراجعه کنید.

برای طراحی متن تبلیغاتی و دریافت اطلاعات بیش‌تر در این مورد با ما و با شماره‌های 02191015590 در ارتباط باشید. یا به سادگی از طریق گفت و گوی آنلاین با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.