با خرید لایسنس 3cx امکانات بسیار متنوعی را می‌توانید به کسب و کارتان وارد کنید. شاید راهکارهای ارتباطی دیگری هم چنین ادعایی داشته باشند اما بروزرسانی‌ پی در پی،‌پایداری بالا و امکانات مناسب و به تبع آن جوایز سالیانه متوالی که راهکار ارتباطی 3cx موفق به کسب آن می‌شود نشان از اعتبار بسیار بالای این راهکار ارتباطی دارد. اگر مجموعه شما حداکثر به ۱۰ نفر محدود می‌شود به شما استفاده از مرکز تلفن اینترنتی نومان که قدرت گرفته از همین راهکار ارتباطی است پیشنهاد می‌شود اما در صورتی که می‌خواهید از سیستم‌ تلفنی 3cx به صورت اختصاصی استفاده کنید در ادامه با ما همراه باشید، در این مقاله قصد داریم به بررسی دلایل خرید لایسنس 3cx برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ بپردازیم.

زمان مورد نیاز برای مطالعه این مقاله: 11 دقیقه | بروز رسانی مطلب: شهریور ۱۴۰۱


این مطلب را به صورت پادکست گوش کنید:

خرید لایسنس 3cx، چرا؟:

 

1- قابلیت راه اندازی به دو نوع محلی یا ابری

3CX به راحتی نصب، راه‌اندازی و مدیریت می‌شود. با خرید لایسنس 3cx شما می‌توانید این راهکار ارتباطی را بر روی سرور داخل شرکت‌تان و بر روی سیستم عامل‌های ویندوز یا لینوکس اجرا کنید.

راهکار ارتباطی 3CX بر روی رایانه‌های کوچک ارزان قیمت موجود در بازار قابل نصب بوده و براحتی می‌توانید بدون نیاز به هزینه‌های هنگفت از برترین راهکار ارتباطی  قدرتمند بهره‌مند شوید.

همچنین اگر کسب‌وکار شما از فناوری‌های روز در حوزه it استفاده می‌کند شما می‌توانید بوسیله Hyper-V یا VMware  سرور مجازی در اختیار سیستم تلفنی 3CX قرار دهید. سرور مجازی به شما این امکان را خواهد داد تا در زمان خرابی در کم‌ترین زمان ممکن سیستم خود را احیا کنید.

خرید لایسنس 3cx (ابری یا محلی)
در سیستم تلفنی 3cx ، امکان انتخاب سرور ابری و محلی وجود دارد.

و در روشی نوین، همچنین می‌توانید سیستم تلفنی خود را به حالت ابری استفاده کنید. این بدین معنی است که شما می‌توانید از ما درخواست کنید تا سیستم تلفنی شما را در سرورهای قدرتمند نومان قرار دهیم. بدین طریق شما نیاز به هیچ گونه سخت افزاری در محل کسب‌وکار خود نخواهید داشت و کلیه هزینه‌های نگهداری و عملیاتی داخل شرکت حذف خواهد شد.برای کمک به دید بهتر، ما مقاله‌ای جامع برای مقایسه مرکز تلفن ابری و مرکز تلفن محلی آماده‌ کرده‌ایم که بتوانید تفاوت این دو سیستم را به صورت کامل متوجه شوید. ” مرکز تلفن ابری در برابر مرکز تلفن محلی | کدامیک مناسب کسب و کار شماست؟ ”

2-با خرید لایسنس 3cx به صورت اتوماتیک گیت‌وی‌ها ،سیپ ترانک‌ها و تلفن‌ها تنظیم می‌شوند.

با اتصال تلفن‌ها و گیت وی‌های مورد تایید شرکت 3cx، آن‌ها توسط سیستم تلفنی 3CX  به سادگی پیکر‌بندی می‌شوند. داخلی‌ها به صورت اتوماتیک بر روی گوشی‌های تلفن ارسال می‌شوند و نیاز به وارد کردن اطلاعات به صورت دستی بر روی آی پی فون‌ها نخواهد بود. این امکان برای کسب‌وکارهایی که بالاتر از 20 عدد داخلی دارند ذخیره یک زمان خیلی طولانی را در پی خواهد داشت.

3-خرید لایسنس 3cx و مدیریت و نگهداری آسان آی پی فون‌ها و تلفن‌های نرم افزاری:

با 3CX شما می‌توانید تلفن‌ تحت شبکه خود را از کنسول اختصاصی مدیریت کنید و با چند کلیک ساده آپدیت‌های جدید را بر روی تلفن‌ها نصب کنید. همکاری استراتژیک شرکت 3CX با پشتیبانی از تلفن‌های تحت شبکه نظیر yealink, grandstream, fanvil و … به شما این اطمینان را می‌دهد تا در هنگام استفاده از این تلفن‌ها از بابت بروزرسانی گوشی‌هایتان، خیال‌تان راحت باشد. تنظیمات داخلی بر روی نرم‌افزار 3cx  به راحتی می‌تواند از طریق ایمیل ارسال شود، بنابراین افزایش داخلی براحتی برای سازمان شما انجام خواهد شد.

سیستم تلفنی 3CX ارتقا نرم افزاری تلفن‌های تحت شبکه را از طریق کنسول مدیریتی امکان‌پذیر می‌کند. شرکت 3CX قبل از انتشار نرم افزار‌های جدید برای تلفن‌های تحت شبکه به جهت پیشگیری از هرگونه اشکال در عملکرد تلفن‌ها ابتدا خود در آزمایشگاه‌های تخصصی به صورت کامل تست و ارزیابی کرده و سپس به کلیه مشتریانی که اقدام به خرید لایسنس 3CX کرده‌اند به صورت رایگان در کنسول مدیریت در دسترس کاربرانش قرار می‌دهد

4-تلفن نرم افزاری یکپارچه 3cx برای تمام دستگاه‌ها:

سیستم تلفنی 3cx برای تمامی دستگاه‌ها و سیستم عامل‌هایی که بالای 3 درصد ضریب نفوذ داشته باشند را طراحی کرده است. هم اکنون سیستم عامل‌های آندروید ، آی او اس، مکنتاش و ویندوز برای تمامی کاربران قابل استفاده است. 3cx به یُمن تلفن تحت وب پا را یک قدم از سایر رقبا فراتر گذاشته و با استفاده از این قابلیت حتی کاربر را بی‌نیاز از نصب هر نوع نرم افزاری برای استفاده از تلفن کرده است. این یکپارچگی علاوه بر افزایش کیفیت پاسخگویی، راحتی و بی‌نیازی شما از هر نوع تلفن سخت افزاری را به همراه دارد.

5-با خرید لایسنس 3cx هزینه‌های تلفنی‌تان را تا 80٪  کاهش دهید.

با خرید لایسنس 3cx به طریق زیر، کاهش هزینه‌های عملیاتی را در سازمان‌تان خواهید داشت.

کاهش-هزینه-ها-با-خرید-لایسنس-3CX
با خرید لایسنس 3CX هزینه‌های عملیاتی کسب‌وکارتان به صورت مشهودی کاهش خواهد یافت

1- سیستم تلفنی 3CX به شما کمک خواهد کرد حتی در بیرون از شرکت ، بدون هزینه با پرسنل خود در ارتباط باشید.

2- هزینه‌های تلفنی و  رفت و آمدهای‌تان کاهش می‌یابد.

3- 3cx در افزایش بهره‌وری و بهبود خدمات به مشتری به شما کمک می‌کند.

4- اپراتورهای تازه استخدام شده را به کمک ماژول‌های اختصاصی آموزش اپراتور بدون تحمیل هزینه‌های عملیاتی به کارشناس باتجربه تبدیل خواهید کرد.

5- با سرمایه‌گذاری روی این سیستم تلفنی، هزینه‌های بلند مدت نظیر توسعه، نگهداری کاهش خواهد یافت

6- اگر کسب‌وکار شما دارای شعبات مختلفی در شهر یا حتی کشور  دارد، براحتی می‌توانید ارتباطات دفاتر با یکدیگر را بهبود بخشیده و تماس‌های تلفنی رایگان برقرار کنید.

7- با اتصال شعبات نه تنها هزینه‌ی مکالمات بین دفتری شما حذف خواهد شد، بلکه بهره‌وری ارتباطات به شکل گسترده‌ای افزایش خواهد یافت.

8- توسعه سانترال‌های سخت افزاری که ما پیش‌تر از آن‌ها به عنوان جعبه‌های سیاه یاد کرده‌ایم، در مقیاس‌های متفاوت دشوار است

مقایسه-ویپ-و-سانترال

مقایسه ویپ و سانترال

اگر اطلاعاتی در مورد انواع سانترال‌ها ندارید و با سیستم‌های تلفنی ویپ آشنایی ندارید پیشنهاد می‌کنیم قبل از ادامه این مقاله حتما  مقاله ” مقایسه ویپ و سانترال نرم افزاری با ویپ و سانترال سخت افزاری”  را برای درک بهتر موضوع مطالعه کرده و سپس به ادامه‌ی مطالعه این مقاله بپردازید.

مطالعه کامل مطلب

توجه داشته باشید در سانترال‌های سخت افزاری با افزایش خطوط داخلی هزینه‌های شما افزایش می‌یابد. این سانترال‌ها قدرت سخت افزاری محدودی دارند و با افزایش تماس‌ همزمان، عملکرد غیر قابل قبولی خواهند داشت. از طرف دیگر اگر مجموعه شما با تعداد تماس همزمان بالایی است، سیستم‌های تلفن ابری، هزینه زیادی برای شما در بر خواهد داشت. اما به وسیله سیستم تلفنی 3cx  در محل شرکت، کافیست منابع دستگاه را متناسب با کاربرد خودتان افزایش دهید.

با خرید لایسنس 3CX امکان تماس رایگان تلفنی به مشتریان‌تان را بدهید.

گفت و گوی آنلاین 3CX
گفت‌وگوی تلفنی صوتی و تصویری رایگان در 3CX

به فایل صوتی بالا گوش کنید!!

بله درست شنیدید تماس کاملا رایگان برای مشتریان. با تشکر از گوگل و تکنولوژی  WEBRTC، با خرید لایسنس 3CX شما می‌توانید نسل جدیدی از ارتباطات را برای مشتریان‌تان رقم بزنید. با سیستم تلفنی 3cx می‌توانید امکان تماس رایگان را به مشتریان‌تان از طریق وب‌سایت کسب‌وکارتان فراهم کنید. این تکنولوژی هم اکنون در وب‌سایت نومان در حال استفاده است و شما بازدید کننده گرامی می‌توانید در هر زمان با کلیک بر روی دکمه تماس ( در سمت راست بخش پایینی وب‌سایت )، با کارشناسان ما به صورت رایگان تماس تلفنی برقرار کنید و سوالات خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

7- کاهش هزینه رفت و آمد با استفاده از تکنولوژی یکپارچه‌سازی کنفرانس:

کاهش هزینه های عملیاتی ماموریت شهری و بین شهری با سیستم تلفنی 3CX
حذف ماموریت های شهری و بین شهری با یکپارجه سازی وب کنفرانس

با قابلیت یکپارچه‌سازی وب کنفرانس 3cx در هزینه و زمان رفت و آمد خود، صرفه جویی کنید و به کاربران و پرسنل این امکان را بدهید تا از ارتباطات رو در رو، در هر جایی که هستند لذت ببرند. امکان شرکت در جلسات سرتا سر جهان با وب کنفرانس 3cx  براحتی فراهم شده است. خبر خوب اینکه، این بخش نیاز به خرید لایسنس جداگانه ندارد و با خرید لایسنس 3CX ، به صورت رایگان بخش وب کنفرانس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اگر می‌خواهید از امکانات کامل وب کنفرانس 3CX مطلع شوید به مقاله “آموزش اتصال به ویدیو کنفرانس” مراجعه کنید.

سیستم گفت‌وگوی آنلاین (چت) قدرتمند با امکان ارسال فایل :

چت داخلی با امکان ارسال فایل
چت داخلی با امکان ارسال فایل

در نسخه 16 به گفته‌ی شرکت 3cx، با الهام از پیام‌رسان واتس اپ امکانات مشابهی را در این سیستم برای کاربران فراهم کرده‌اند. با سیستم تلفنی 3cx این امکان را به کارکنان‌تان دهید تا با هم از طریق گفت‌وگوی متنی بدون نیاز به سیستم مجزای‌ پیام‌رسان ، ارتباط برقرار کنند. کاربران 3CX می‌توانند با هر سیستمی مانند Mac, iOS و  Android و حتی تلفن نرم افزاری تحت وب، از هرکجا پیام‌های متنی را از طریق نرم‌افزار 3cx ارسال و دریافت کنند. همچنین کاربران می‌توانند طی یک شبکه داخلی، فایل‌های مورد نیاز را به یکدیگر ارسال کنند. از مزیت‌های این بخش، حفظ تمامی اسناد در داخل مجموعه شما است.

9- مرکز تماس  و گزارش‌گیری حرفه‌ای :

اطلاعات تماس با هرنفر در 3cx
امکانات متنوع و آنلاین از تماس‌ها با بخش مرکز تماس 3CX

پس از خرید لایسنس 3cx شما صاحب یکی از بی‌نظیر‌ترین بخش‌های این سیستم تلفنی، بخش مرکز تماس، خواهید شد.  سیستم تلفنی 3cx همه‌ی امکاناتی که شما در مرکز تماس‌تان نیاز دارید را به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر با امکانات مرکز تماس آشنایی ندارید  مقاله‌ی ” مرکز تماس چیست و چه امکاناتی باید داشته باشد ” را مطالعه کنید.

با بخش مرکز تماس 3CX، مجموعه‌ی شما همه‌ی ابزارهای لازم برای پاسخگویی ایده ال به مشتری راخواهید داشت. همچنین با پایش وضعیت پاسخگویی کارکنان به مشتریان از طریق گزارش‌گیری‌های بسیار متنوع بهبود روز به روز در روند پاسخگویی را مشاهده خواهید کرد.

حضور رسمی در ایران و قیمت‌های کاملا رقابتی لایسنس 3cx:

هرچند سیستم تلفنی 3cx صرفا می‌بایست با سیستم‌های تجاری نظیر ، آوایا و سیسکو مقایسه شود اما ما قبلا در مقاله ” مقایسه جامع سیستم تلفنی 3cx با سیستم رایگان freepbx ” هم نشان داده‌ایم که حتی سیستم تلفنی 3cx در شرایط برابر با امکانات مشابه، قیمتی به مراتب پایین‌تر از سیستم‌های نظیر freepbx را دارد.

با خرید لایسنس 3cx، خدمات پس از فروش کلیه لایسنس‌های صادره، توسط نومان صورت می‌گیرد و پس از خرید،‌ آموزش های جامع متنی، صوتی و ویدیویی به صورت رایگان در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

نماینده برتر 3cx در ایران

نومان، پارتنر رسمی شرکت 3cx در ایران

شرکت فناوری نومان به عنوان تنها نماینده گلد شرکت 3cx در ایران مورد تایید شرکت 3cx بوده و لایسنس‌های صادره بدون واسطه و دقیقا به نام درخواستی، در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

سفارش خرید لایسنس 3cx