لیست مطالبی که در این مطلب خواهید خواند

سیستم تلفنی 3CX با قابلیت‌های فراوان

فناوری‌های نوین ارتباطی در دنیای امروز بسیاری از نیازهای کسب‌وکارها را برطرف می‌کنند. ایجاد ارتباطاتی امن و سریع در بستر اینترنت، علاوه‌بر کاهش هزینه‌های مازاد، امنیت ارتباط بین اعضای سازمان را نیز برقرار می‌سازد. سیستم تلفنی 3CX با عملکردی مبتنی بر بستر  PBXتماس‌ها را در قالب وُیپ (Voip) ایجاد می‌کند و به‌عنوان یک سیستم تلفن مرکزی هوشمند قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بر همین اساس در این مطلب از مجموعه نومان به معرفی کامل این سیستم تلفنی هوشمند می‌پردازیم.

سیستم تلفنی 3CX چیست؟

مزایای سیستم‌های تلفنی آنلاین، در کنار کاربردهای فراوان، آن‌ها را از یک سیستم درون‌سازمانی به یک ابزار چندرسانه‌ای تبدیل کرده است. مراکز تلفن VoIP جدیدترین نوع ارتباطات اینترنتی در سازمان‌ها و شرکت‌ها هستند که با افزایش سرعت تماس و امنیت بالای ارتباط، بهره‌وری اعضای سازمان را افزایش می‌‌دهند. این سیستم‌ها بدون نیاز به کابل‌کشی‌های رایج با ایجاد ارتباطی امن در بستر اینترنت پاسخگوی نیازهای کاربران هستند.

جدیدترین نوع مراکز تلفنی وُیپ، سیستم تلفن 3CX است که با ایجاد ارتباط در بستر اینترنت، علاوه بر امکان تماس تلفنی و ارسال پیغام‌های متنی رایگان، شرایط استفاده از یک سانترال اینترکام ((Intercome، سرویس‌های پیجینگ ((Paging و تماس‌های تلفنی گروهی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید پیشرفته‌ترین سیستم‌های تلفنی 3CX را از مجموعه نومان خریداری کنید.

مرکز تلفن 3CX؛ بستر ارتباطی مناسب در پلتفرم‌های مختلف

نرم‌افزار 3CX با ایجاد اکستنشن‌هایی برای ایجاد تماس از طریق شبکه PSTN یا از طریق خدمات صوت بر بستر ویپ، به‌عنوان یک سامانه نرم‌افزاری در انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس، مکینتاش و اندروید به کار می‌رود. این نرم‌افزار تلفن‌های هوشمند با شبیه‌سازی تلفن‌های سخت‌افزاری در این بسترها، امکان بهره‌مندی از امکانات متنوع آن‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سیستم تلفن 3CX با ایجاد تماس‌های تلفنی سیستم VoIP در قالب مرکز تلفن‌های تحت شبکه، شرایط تماس‌های داخل شبکه یا خارج از سازمان را در کم‌ترین زمان و بالاترین سرعت به وجود می‌آورد. این نرم‌افزار دارای ویژگی تنظیمات داخلی با پروتکل SIP بوده و به همین دلیل به‌سادگی بر روی سیستم تلفن‌های استریسک و الستیکس نیز قابل استفاده است.

مرکز تلفن 3CX

تاریخچه سیستم تلفنی 3CX

برای شناخت مزایا و کاربردهای متنوع سیستم‌های تلفنی 3CX باید با تاریخچه و اهداف توسعه‌دهنده آن آشنا باشیم. این سیستم توسط یک شرکت فناوری گسترش نرم‌افزار بین‌المللی VoIP IP PBX به‌عنوان یک PBX مبتنی بر نرم‌افزار در سال 2005 توسط نیک گاله گسترش یافت. سیستم 3CX نخستین‌بار در سال 2006 معرفی شد. سازندگان این پلتفرم ارتباطی در ابتدا آن را برای ارائه یک محصول VoIP در محیط ویندوز و به‌عنوان یک محصول IP PBX رایگان منتشر کردند.

شرح زیر خلاصه‌ای از سیر تاریخی سیستم تلفنی 3CX است:

  • تاسیس 3CX توسط نیک گاله در سال 2005
  • اولین انتشار رایگان محصول در سال 2006 برای محیط مایکروسافت ویندوز
  • انتشار اولین نسخه تجاری نسخه 6 و WebMeeting در سال 2007
  • خریداری گروه فناوری eWorks توسط 3CX و گسترش این شرکت در سال 2013
  • راه‌اندازی و بررسی نرم‌افزارهای گیرنده سیستم تلفنی 3CX بر پایه سیستم‌عامل‌های اپل و اندروید در سال 2014
  • آغاز همکاری 3CX با BT Wholesale SIP Trunking برای ارائه خدمات نوین و پیشرفته در سال 2016
  • خریداری پروژه الستیکس در سال 2016 و پیوستن Elastix Distro به این شرکت و فراهم‌شدن ارتباطات در بستر لینوکس دبیان
  • ارائه خدمات متنوع در بسترهای ویندوز، لینوکس، اندروید، مکینتاش و اپل از 2016 تا به امروز

استفاده از سیستم تلفنی 3CX چه مزایایی دارد؟

مزایای استفاده از یک سیستم ارتباطی هوشمند، بسیاری از سازمان‌ها را به برقراری ارتباط در قالب VoIP و بسترهای تحت وب ترغیب می‌کند. همچنین ویژگی‌های منحصربه‌فرد سیستم 3CX شرایط امن‌تر، ارزان‌تر و ایمن‌تری را برای ارتباطات داخلی و خارجی سازمان‌ها به وجود می‌آورند.

مزایای سیستم تلفنی 3CX

برخی از مزایای مهم سیستم تلفنی 3CX برای کاربران ایرانی عبارت‌اند از:

  • اختصاص‌یافتن شماره داخلی مخصوص برای هریک از اعضای سازمانی
  • تماس تلفنی رایگان بدون افت کیفیت تماس
  • فیلتر نبودن سیستم 3CX و فعالیت آن زیر نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • جایگزینی مناسب برای برنامه‌های فیلترشده مانند Telegram، WhatsApp، Skype و …
  • ارسال پیام‌های کوتاه متنی فردی یا گروهی رایگان
  • استفاده از کامپیوتر دستگاه خود به‌عنوان گوشی موبایل برای تماس تلفنی مستقیم
  • قابل نصب بر روی انواع سیستم‌های هوشمند

با خرید یک سیستم تلفنی 3CX و بهره‌مندی از مزایای آن، نیازهای ارتباطی سازمان‌ها و شرکت‌ها به بسترهای ارتباطی سنتی برطرف می‌شوند. به همین دلیل آشنایی با مزایای منحصربه‌فرد این سانترال بی‌نظیر، برای تهیه مناسب‌ترین نوع آن ضروری به نظر می‌رسد. مجموعه نومان در این زمینه به شما کمک می‌کند و باکیفیت‌ترین محصول ارتباط سازمانی تحت وب را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه به مهم‌ترین مزایای استفاده از سیستم تلفنی 3CX می‌پردازیم.

انعطاف‌پذیری بالا

منعطف بودن سیستم‌های تلفنی‌ 3CX باعث شده است تا با استقرار یک مرکز ابری بر پایه این فناوری، بسیاری از ارتباطات در یک بستر امن انجام شوند. پویا و منعطف بودن این سانترال، بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهانی مانند؛ ایر فرانس (Air France)، مک‌دونالد (McDonald’s)، مرسدس بنز و کوکاکولا را به استفاده از آن ترغیب کرده است. این سیستم با ایجاد یک بستر یکپارچه جدید در هر بار به‌روزرسانی، در کنار افزایش امنیت، سرعت برقراری ارتباط را افزایش می‌دهد.

صرفه جویی در هزینه

صرفه‌جویی در هزینه

با توجه به استقرار سیستم تلفنی 3CX در یک فضای ابری، تا 75 درصد از هزینه‌های کاربران کاهش می‌یابد. در این سیستم هزینه‌های مازاد سخت‌افزاری و عملیاتی سیستم‌های سنتی وجود ندارد و باتکیه‌بر پهنای باند وسیع و داشتن تنها یک خط تلفن هوشمند و کاربردی، دیگر به خطوط متعدد تلفنی نیازی نیست.

تطبیق‌پذیر بودن مرکز تلفنی 3CX با شرایط ابری، علاوه بر کاهش هزینه سیستم‌های تلفنی سنتی، امکان بهره‌مندی اعضای سازمانی از امکانات ابری مانند تنظیمات چند سایت، شماره‌های مجازی، برنامه‌های تلفن نرم‌افزاری و … را فراهم می‌کند. استقرار این سیستم بر روی یک سرور داخلی در شرکت‌های بزرگ، بسیاری از هزینه‌های آن‌ها را کاهش می‌دهد.

کنترل از راه دور

سازگاری بالای سانترال هوشمند 3CX، به‌کارگیری از آن را در خانه و روش کنترل تماس‌ها را از راه دور امکان‌پذیر کرده است. این ویژگی سازماندهی اعضای سازمانی توسط مدیران را بهبود می‌بخشد و در هر زمان و مکانی می‌توان به تماس‌ها و ارتباطات این سیستم دسترسی داشت.

سیستم تلفنی 3CX چگونه کار می‌کند؟

سیستم تلفنی 3CX چگونه کار می‌کند؟

روش کار سانترال 3CX بر اساس کار بر روی پروتکل SIP شکل گرفته است. این پروتکل پس از نصب بر روی سیستم‌عامل و معرفی شماره داخلی، برای برقراری و دریافت‌ تماس‌های تلفنی در بستر IP از پهنای باند استفاده می‌کند. با استفاده از این پروتکل، سیستم تلفنی 3CX تماس‌ها را به PSTN (شبکه تلفن سوئیچ شونده عمومی) متصل کرده و از آن‌جا نیز ارتباط با تماس‌گیرنده متصل می‌شود.

امکانات مرکز تلفن 3CX آن را به یک ابزار ارتباطی ویژه تبدیل می‌کند

قابلیت‌های منحصربه‌فردی که سیستم تلفنی 3CX در اختیار کاربران قرار می‌دهد، استفاده از آن را به گزینه‌ای مناسب برای سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، ادارات دولتی، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک تبدیل می‌کند. این قابلیت‌ها با ایجاد بستری مناسب برای انتقال تماس و ارتباطی سریع، به تمام نیازهای ارتباطی سازمان‌ها پاسخ می‌دهند. شما می‌توانید برای نصب و راه‌اندازی مرکز تلفن 3CX از تجارب بالای مجموعه نومان بهره‌مند شوید. در ادامه به معرفی کامل ویژگی‌های متنوع سیستم تلفنی 3CX می‌پردازیم.

سازماندهی تماس‌ها؛ آسان و کاربردی

استفاده از سیستم تلفنی ویپ 3CX، محدودیت‌های تعداد خطوط ورودی به سیستم و نوع آن‌ها را از بین می‌برد. این سیستم با پشتیبانی از انواع خطوط و دستگاه‌های مخابراتی بر پایه پروتکل SIP، ارتباطی همه‌جانبه و باکیفیت را به وجود می‌آورد. همچنین می‌توان با تخصیص‌دادن شماره‌ای مجزا برای هر یک از اعضای سازمانی، تعریف ساعات کاری و کدک‌های صوتی جداگانه برای هر خط ورودی، نوع تماس‌ها را به‌صورت دلخواه شخصی‌سازی کرد.

امکانات سیستم تلفنی 3CX

تماس‌های داخلی را به‌راحتی مدیریت کنید

نرم‌افزار سیستم ویپ 3CX با در اختیار قراردادن یک پنل مدیریتی ساده و آسان به کاربران، امکان مدیریت بهینه تماس‌های داخلی را به وجود می‌آورد. امکانات موجود در این پنل نظم ویژه‌ای را برای برنامه‌ریزی‌های سازمانی به وجود می‌آورند و مدیران با کمک آن زمان‌بندی فعالیت‌های خود را تنظیم می‌کنند.

مهم‌ترین قابلیت‌های موجود در پنل نرم‌افزار سیستم تلفنی 3CX عبارت‌اند از:

  • تغییر اطلاعات کاربری اعضای سازمانی
  • فعال یا غیر فعال‌سازی دسترسی به وب کلاینت برای کاربران
  • فعال یا غیر فعال کردن پیام‌گیر صوتی
  • مدیریت ضبط تماس‌ها
  • اعمال محدودیت برای دسترسی کاربران به مخاطبین یا داخلی‌های دیگر
  • غیر فعال‌کردن داخلی‌ها و مسدود کردن کامل آن‌ها
  • مسدودسازی تماس‌های بعد از ساعات کاری
  • فعال‌سازی قابلیت اتصال داخلی به خارج از سازمان

پاسخگوی خودکار تماس‌ها؛ هوشمند، دقیق و برنامه‌ریزی شده

سازندگان سیستم تلفنی 3CX، برای پاسخگویی به تماس‌ها از طریق این سامانه تلفنی، دو نوع روش پاسخگویی هوشمند ساده و پیشرفته را تعبیه کرده‌اند. با این قابلیت برخی فعالیت‌ها به‌صورت خودکار انجام شده و سرعت انجام کارها نیز افزایش می‌یابد.

پاسخگویی خودکار در 3CX

با سیستم‌های هوشمند سانترال 3CX، قابلیت‌های زیر در دسترس مدیران قرار می‌گیرند:

  • پخش هوشمند پیام‌ها
  • پیاده‌سازی سخت‌ترین سناریوهای پاسخگویی به مشترکین با کمک وب‌سرویس‌ها و ارتباط‌های پایگاه داده
  • اتصال تماس به داخلی یا صف تماس
  • دریافت اطلاعات مشترکان و ارسال آن‌ها به پایگاه داده یا وب‌سرویس مشخص
  • اعلام اطلاعات دریافتی از پایگاه داده یا وب‌سرویس به مشترک

ایجاد گروه‌های سازمانی و تعیین نوع دسترسی‌ها در سیستم‌های تلفنی 3CX امکان‌پذیر است

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم تلفنی 3CX، امکان گروه‌بندی تماس‌های داخلی و تعیین میزان محدودیت‌ها برای هر گروه و هر عضو به‌صورت جداگانه است. با این قابلیت به‌راحتی می‌توان اعضای سازمانی را که مسئولیت‌های نزدیکی دارند، از یکدیگر جدا و برای مدیریت بهتر مسئولیتشان، یک مدیر را برای هر گروه تعیین کرد. با استفاده از این قابلیت می‌توان امکانات زیر را برای اعضای سازمانی در نظر گرفت:

  • نشان‌دادن اطلاعات تماس‌های گروه به مدیر گروه
  • اجازه دسترسی انتقال تماس‌ها، شنود یا تذکر به مدیر هر گروه
  • اجازه دسترسی به پنل مدیریت 3CX برای مدیریت داخلی‌های گروه خود
  • فعال‌نمودن دسترسی مدیر به فایل‌های ضبط‌شده تماس‌های گروه

تامین امنیت سیستم 3CX؛ فرایندی تخصصی، پیچیده و رمزنگاری شده

امنیت استفاده از سیستم تلفنی 3CX بسیار بالا است. این سیستم تلفنی، با برخورداری از ویژگی‌های امنیتی متعدد، بالاترین میزان امنیت را برای کاربران به همراه دارد. سیستم ویپ 3CX از یک فایروال با 3 لایه محافظ کمک می‌گیرد و با تشخیص رفتارهای مشکوک در سیستم‌های تلفنی، کوچک‌ترین تهدیدات را مسدود می‌کند. این سیستم بهینه‌شده، دارای ویژگی تانلینگ داخلی‌ها بوده که بستری کاملا امن را برای برقراری ارتباط بین داخلی‌ها و سرورهای سراسر دنیا به وجود می‌آورد.

امنیت سیستم تلفنی 3CX

پشتیبانی سیستم تلفنی 3CX، از پروتکل امنیتی TLS، امکان افزودن گواهی‌های شخصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این سیستم می‌تواند تماس‌های دریافتی از کشورها را بر اساس کدهای آن‌ها مسدود سازد و بسیاری از دسترسی‌ها به کنسول مدیریت را بر اساس آی پی کشورها محدود کند. این سیستم ویپ پیشرفته در صورت مشاهده کوچک‌ترین خطر در لایه‌های امنیتی خود، با اضافه‌کردن آی پی آدرس منبع خطر به بلک لیست و اطلاع فرایند به مدیر سیستم از طریق ایمیل، امنیت تماس‌ها را تضمین می‌کند.

کدک‌‌های صوتی؛ عاملی برای افزایش کیفیت تماس ورودی از طریق سیستم 3CX

سیستم تلفنی 3CX، طیف متنوعی از کدک‌های صوتی را پشتیبانی می‌کند. این سرور با پشتیبانی از کدک‌های PCMU ، PCMA ، G729 ، G722 و OPUS علاوه بر افزایش کیفیت تماس ورودی، امکان تعریف اولویت برای به‌کارگیری آن‌ها با فیلتر تماس داخلی یا خارجی را میسر می‌سازد.

یکپارچه‌سازی سریع و متنوع

تعداد بالای یکپارچه‌سازی‌های سریع و آماده در سیستم تلفن 3CX، شرایط یکپارچه‌سازی آن را با انواع CRMها مانند vTiger ، Zoho ، Bitrix ، Microsoft Dynamics ، Salesforce و سایر نرم‌افزارهای مشابه به وجود می‌آورد. برخورداری این سیستم از نرم‌افزاری به نامCRM Template Generator ، امکان مناسبی را برای ایجاد یکپارچه‌سازی شخصی مدیران در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

سرعت و امنیت بالا در سیستم پیام‌رسانی؛ قابلیت مهم سیستم‌های تلفنی 3CX

امکان اتصال به انواع نرم‌افزارهای پیام‌رسانی، یکی از قابلیت‌های مهم سیستم تلفن 3CX است. کاربران این سیستم تلفنی ویپ می‌توانند با کمک سرور جهانی پیام‌رسانی 3CX، چت وب‌سایت یا نرم‌افزارهای خود را به این ابزار ارتباطاتی متصل کنند. بنابراین می‌توان با این روش از طریق نرم‌افزارهای موبایلی و کامپیوتری سیستم 3CX، به‌سادگی به پیام‌های دریافتی پاسخ داد.

برخورداری سیستم تلفنی 3CX، از یک ابزار چت داخلی، ارتباط‌گرفتن سازمانی را با فرستادن پیام‌ها به داخلی‌های موردنظر سرعت می‌بخشد و بررسی و نظارت بر فعالیت‌های اعضای سازمانی و نیز انتقال پیام را با دقت بالایی انجام می‌دهد. خرید این سیستم هوشمند برقراری تماس‌های تلفنی از مجموعه نومان، بهره‌مندی از این شرایط را برای شما امکان‌پذیر می‌کند.

سرعت بالای سیستم تلفنی 3CX

با نرم‌افزارهای مختلف سیستم تلفنی 3CX، محدودیتی در استفاده از این برنامه ندارید

همان‌طور که گفته شد، سازندگان سیستم‌های تلفنی 3CX، این نرم‌افزار را در بسترهای مختلف اینترنتی به وجود آورده‌اند. با اپلیکیشن‌ موبایل و نرم‌افزار پشتیانی‌شده تحت وب، قابلیت‌های متنوع این برنامه‌ کاربردی در اختیار مدیران قرار می‌گیرد. برخی از این قابلیت‌ها عبارت‌اند از:

  • اطلاع از وضعیت کارشناسان مجموعه
  • ورود به یک صف یا خارج‌شدن از آن
  • گوش‌دادن به پیام‌های صوتی
  • پاسخ به پیام‌های دریافتی و مرور گزارش‌های تماس

وب کلاینت؛ ویژگی نوین، خاص و منحصربه‌فرد سیستم تلفنی ویپ 3CX

سازندگان سیستم 3CX، با ایجاد بستری نوین با عنوان وب کلاینت، شرایط استفاده از تمام قابلیت‌های داخلی سیستم تلفنی را تنها با یک مرورگر در اختیار مدیران قرار می‌دهد. با کمک این ویژگی می‌توان فقط با یک مرورگر تماس گرفت، به تماس‌ها پاسخ داد، آن‌ها را مدیریت کرد و وضعیت کارشناسان را بررسی نمود. همچنین این قابلیت دسترسی به مکالمات ضبط شده، مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی، مشاهده گزارش‌های تماس، دیدن مخاطبین، پخش‌کردن تماس‌های صوتی و مشاهده مکالمه ضبط شده میان اعضای سازمانی را نیز به وجود می‌آورد.

پشتیبانی از انواع روش‌های ایجاد صف‌های تماس

ایجاد صف تماس قابلیتی است که تلفن‌های هوشمند برای ارتباط بهتر با تماس‌گیرنده و نظم بخشیدن به فرایند تماس‌های ورودی به کار می‌گیرند. سیستم تلفنی 3CX، با پشتیبانی از دو مدل صف تماس ساده و پیشرفته، تماس‌‌گیرندگان را به ‌صف‌های تماس هدایت می‌کند تا در زمان مناسب، کارشناسان سازمان‌ها پاسخگوی آن‌ها باشند.

پشتبانی از صف تماس در سیستم تلفنی 3CX

امکاناتی که با کمک روش‌های ایجاد صف‌های تماس در اختیار کاربران قرار می‌گیرند را می‌توان به‌صورت زیر دسته‌بندی کرد:

  • پخش موسیقی‌های شنیدنی در زمان انتظار تماس‌گیرنده و اعلام موقعیت او در صف
  • اعلام پیامی ضبط شده به تماس‌گیرنده قبل از ورود او به صف تماس
  • تعریف حداکثر زمان مجاز برای در صف بودن تماس‌گیرنده
  • ارائه سرویس‌های تماس خودکار
  • اطلاع مدیر صف از تماس‌های از دست‌رفته

پشتیبانی از Fax دیگر قابلیت مهم سیستم تلفن 3CX است. این سیستم از یک فکس سرور برای دریافت خودکار فکس‌ها استفاده کرده و پس از دریافت، آن‌ها را به آدرس ایمیل تنظیم شده ارسال می‌کند. پشتیبانی‌کردن این سیستم از دستگاه‌های فکس نیز، شرایط اتصال آن را به گیتوی‌های FXS یا دستگاه‌های مبدل آنالوگ به ویپ به وجود آورده است.

پشتیبان‌گیری خودکار

یکی از پرکاربردترین قابلیت‌های سیستم تلفنی 3CX، پشتیبان‌گیری خودکار این سیستم هوشمند تلفنی است. با این ویژگی می‌توان در هر زمان و مکانی و بر اساس پارامترهای مشخص شده به نسخه پشتیبانی از تماس‌ها دسترسی داشت. محدودیتی برای استفاده از این قابلیت وجود ندارد و به‌سادگی می‌توان داده‌های اطلاعاتی را بر روی یک هارد دیسک، یک ذخیره‌ساز FTP یا SFTP‌، سیستم ذخیره‌سازی SMB و Google Storage ذخیره کرد.

افزایش سرعت ارتباط با کدهای دستوری سریع

بدون بهره‌مندی از مزایای کدهای دستوری، سرعت بسیاری از ارتباطات سازمانی کاهش می‌یابد. سیستم تلفنی 3CX، با ایجاد امکان کدهای دستوری سریع در سرور خود، سرعت پاسخ به تماس‌ها، وارد یا خارج‌شدن از صف و پیج‌کردن داخلی یا گروهی را افزایش می‌دهد. اگر تمایل دارید بهترین نوع سیستم‌های تلفنی ویپ 3CX را بخرید، مجموعه نومان به‌عنوان یک ارائه‌دهنده برتر این ارتباطات به شما کمک می‌کند. محصولات شرکت نومان از برترین تولیدات سیستم‌های ارتباطی تحت شبکه در ایران به‌شمار می‌روند که برای رفع نیازهای شما طراحی شده‌اند.

گزارش‌گیری پیشرفته؛ قابلیتی برای راحتی کار مدیران

گزارش‌گیری پیشرفته، ویژگی مورد علاقه مدیران سازمان‌ها در سیستم تلفنی ویپ 3CX است. با کمک این قابلیت آن‌ها می‌توانند بر اساس داخلی، صف‌های تماس، شماره‌های گرفته‌شده، ساعت‌ها و تاریخ‌های تماس، شماره‌های تماس‌گیرنده و … گزارشاتی هوشمند و دقیق را به دست بیاورند.

همچنین سیستم‌های تلفن ویپ 3CX می‌توانند با یک برنامه‌ریزی مشخص، به‌صورت هوشمند یک گزارش مخصوص را در زمان و تاریخ مشخص، به ایمیل مدیر ارسال کنند. دقت بالای این گزارش‌های ارسالی، استفاده از این ویژگی را بسیار رایج کرده است.

دفترچه تلفن در سیستم تلفنی 3CX

دفترچه تلفن یکپارچه

دفترچه تلفنی که در سیستم‌های تلفنی 3CX در نظر گرفته شده، برای تمام کاربران سیستم قابل مشاهده است؛ اما می‌توان با اعمال محدودیت‌هایی دسترسی به آن را محدود کرد. مخاطبان این دفترچه در حافظه درونی این سیستم ابری ثبت می‌شوند و از این طریق اطلاعاتی جامع از شماره‌های تماس ضروری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سیستم تلفنی 3CX برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

مزایا و ویژگی‌های فراوان سیستم‌های تلفنی 3CX، محدودیت استفاده از آن را برای کسب‌وکارهای مختلف از بین برده است. همه سازمان‌ها و کسب‌وکارها با هر تعداد کارمندی که دارند، بدون کوچک‌ترین محدودیتی می‌توانند از این سیستم‌ها استفاده کنند. با‌‌این‌حال استفاده از این سیستم در دو نوع کسب‌وکار رایج‌تر است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

سازمان‌های دارای کارمندان راه دور

بهینه‌سازی سیستم تلفنی 3CX به‌گونه‌ای است که بیشترین کاربرد را برای شرایط دورکاری دارد. کیفیت تماس و نرخ پایداری ارتباط در این سیستم‌ها بسیار بالا بوده و امکانات جانبی موجود در این سیستم، امکان مدیریت کارکنان و پرسنل را در یک شرایط ایمن و سریع فراهم می‌کند.

کسب‌وکارهایی بدون محدودیت در تعداد کاربران متصل به سیستم‌های تماس

هزینه لایسنس سیستم تلفنی 3CX، این پلتفرم ارتباطی را به یک سیستم کم‌هزینه و بهینه برای مشاغل مختلف تبدیل کرده است. کسب‌وکارهایی که به دنبال ایجاد یک راه ارتباطی بدون محدودیت در تعداد داخلی‌های مد نظرشان هستند، با بهره‌مندی از مزایای این سیستم می‌توانند صرفا با پرداخت هزینه تعداد تماس هم‌زمان به‌صورت سالیانه، از خدمات متنوع آن استفاده کنند.

خرید سیستم تلفنی 3CX

خرید باکیفیت‌ترین سیستم تلفنی 3CX از مجموعه نومان

مجموعه‌های کمی در ایران وجود دارند که باکیفیت‌ترین نوع ارتباط 3CX را به کاربران ارائه دهند. به همین دلیل اولین فاکتور در انتخاب مرکز ارائه‌دهنده این سیستم، اعتبار و تسلط کامل کارشناسان آن به فرایند سیستم‌های تماس تحت شبکه و آشنایی با پروتکل‌های SIP است.

مجموعه نومان اولین ارائه‌کننده مرکز تلفن ابری بر پایه 3CX در ایران است. مجموعه ما با طراحی مرکز تلفن اینترنتی، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های ویپ (VoIP)، ارائه لایسنس 3CX و سفارش ضبط صدای تلفن گویا خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای برخورداری از یک ارتباط امن و مناسب برای تماس‌های ورودی سازمان و کسب‌وکارتان، با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید و محصول باکیفیت شرکت ما را خریداری کنید.