خرید لایسنس 3cx | بررسی نسخه پرو لایسنس 3cx | مزایای خرید لایسنس 3cx در نسخه pro

گوش کنید:

لایسنس 3cx نسخه pro چه امکاناتی دارد؟

با نسخه Pro سیستم تلفنی 3cx معنای جدیدی از سرویس دهی را تجربه کنید.

در کنار افزایش بازدهی کارمندان و ایجاد شرایط همکاری بهتر در میان آن‌ها، سیستم تلفنی 3cx امکانات و ابزاری را فراهم می‌کند تا سرویس‌دهی و پشتیبانی از مشتریان خود را به صورت شگفت انگیزی بهبود بخشید. لایسنس 3cx در نسخه pro این سیستم تلفنی با پیش زمینه‌ی ایجاد شرایط ارتباط همه جانبه ( Omnichannel ) با مشتری طراحی شده است. امکانات مختلفی نظیر بخش ” تلفن گویا ” ، ضبط مکالمات، بخش click2call، مسیردهی پیشرفته تماس، پایش وضعیت مرکز تماس، صف تماس و … تجربه بهتری از ارتباطات را در اختیار شما، کارمندان و مشتریاناتان قرار خواهد داشت. ما در ادامه با ورود به جزئیات، امکاناتی را که در نسخه Pro خواهید داشت را ذکر خواهیم کرد.

با امکانات پیشرفته مرکز تماس که تماما در نسخه حرفه‌ای سیستم تلفنی 3cx قرار داده شده است، شما هیچ نیازی به نرم افزارهای جانبی یا ماژول‌های دیگر برای کسب‌وکارتان نخواهید داشت و پول‌های زیادی در جیب‌تان باقی خواهد ماند.

گوش دهید:

با نسخه Pro تنها در چند دقیقه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را با سیستم تلفنی یکپارچه کنید.

نسخه حرفه‌ای سیستم تلفنی 3cx به صورت پیش فرض با برترین سی آر ام‌های بین المللی، یکپارچه گشته است و کارمندان شما می‌توانند به راحتی از صفحه مشتری با یک کلیک با آن‌ها تماس بگیرند و مدیران سازمان می‌توانند فعالیت کارمندان‌شان را، که به صورت اتوماتیک توسط سیستم تلفنی 3cx در سی آر ام به هنگام تماس‌های ورودی و خروجی ثبت می‌شود را، پایش کنند.

click2call

با امکان click2call به صورت مستقیم از نرم افزار سی آر ام با مشتریان تماس بگیرید

ثبت اتوماتیک فعالیت‌ها

تمامی تماس‌های ورودی و خروجی به صورت اتوماتیک توسط سیستم تلفنی 3cx به عنوان گزارش در سیستم CRM تان ثبت خواهد شد.

باز شدن اتوماتیک صفحه مشتری

هنگام دریافت تماس، صفحه‌ای اتوماتیک باز شده و اطلاعات تماس گیرنده را قبل از پاسخگویی به شما نشان خواهد داد.

یکپارچگی با برندهای مطرح

سیستم تلفنی 3cx با بیش از 20 نوع سی آر ام به صورت پیش فرض آماده استفاده است.

گوش دهید:

اتصال آسان به نرم افزارها با API در سیستم تلفنی 3cx

در صورتی که در مورد اتصال نرم افزار داخلی کسب‌وکارتان با سیستم تلفنی 3cx سوالی دارید، هم اکنون سوالات‌تان را از طریق یکی از راه‌های ارتباطی تماس رایگان، آیکون سمت چپ پایین، ارتباط از طریق واتس اپ با همکاران، آیکون سمت راست پایین، یا تماس تلفنی با دفتر فنی از ما بپرسید.

ارتباط از واتس اپ با ما

اتصال CRM اختصاصی شما به سیستم تلفنی 3cx به کمک ابزارهای از پیش آماده شده توسط 3cx :

همانطوری که در بالا ذکر شد سیستم تلفنی 3cx به صورت پیش فرض با برترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری نظیر، وی تایگر، زوهو، میکروسافت داینامیک، هاب اسپات و … یکپارچه و به صورت کامل پشتیبانی می‌کند اما اگر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری‌تان را خودتان طراحی کرده‌اید یا از یکی از محصولات ایرانی استفاده می‌کنید نگران نباشید چرا که تنها با چند کلیک ساده می‌توانید که این نرم افزارها را با سیستم تلفنی 3cx یکپارچه کنید.

اتصال به سی آر ام به صورت مرکزی با خرید لایسنس 3cx نسخه pro :

اگر شما هر یک از سیستم‌های ارتباط با مشتری زیر را استفاده می‌کنید براحتی می‌توانید سیستم تلفنی و سیستم ارتباط با مشتری تان را بدون نیاز به هر گونه تنظیماتی در سمت کاربر به یکدیگر متصل کنید. لازم به ذکر است که اکثر سی آر ام‌های موجود به زبان فارسی با هسته یکی از سی آر ام‌های وی تایگر و زوهو می‌باشد.

اتصال به سی آر ام توسط API با خرید لایسنس 3cx نسخه pro :

اگر سی آر امی که در کسب‌وکارتان استفاده می‌کنید جزو اسامی بالا نیست جای هیچ نگرانی نیست چرا که شرکت 3cx با آماده‌سازی یک تمپلیت جنیریتور تا حد خیلی زیادی به شما کمک خواهد کرد تا با دانش خیلی ابتدایی در زمینه کدنویسی بتوانید سیستم تلفنی 3cx را با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری‌تان یکپارچه کنید.

برای اطلاع از نحوه‌ی ارتباط سیستم تلفنی 3cx با سی آر ام‌های اختصاصی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اتصال از طریق Restful API:

با استفاده از Restful API امکان اتصال هر نوع نرم افزار ثالثی به سیستم تلفنی 3cx به راحتی فراهم شده است.

دانش ابتدایی کدنویسی

برای اتصال نرم افزار درون سازمانی تان تنها کافیست دانش ابتدایی برای اجرای آموزش را داشته باشید.

ابزار Template Generator

تولید کد xml به صورت اتوماتیک و انتقال آن به سیستم تلفنی 3cx، بیشتر از هر زمان دیگری آسان است.

آموزش قدم به قدم

گوش دهید:

مرکز-تماس-3cx

مرکز تماس حرفه‌ای با امکانات بی نظیر برای تسلط شما بر کسب‌وکارتان :

ما قبلا ”  تعریف مرکز تماس و نکات مهم در انتخاب یک مرکز تماس کار آمد ” را بررسی کرده‌ایم و به جرات می‌توان گفت شرکت با فراهم کردن مرکز تماس حرفه‌ای و با پوشش کانال‌های ارتباطی مختلف با امکاناتی جامع، بهره‌وری را در بالاترین حد خود به مجموعه شما وارد خواهد کرد. با خرید نسخه Pro لایسنس 3cx و پس از استفاده از این بخش، شما می‌توانید تغییرات را در میزان فروش، بهینه شدن بخش پشتیبانی و ایجاد رابطه دو طرفه مثبت بین مجموعه‌تان و تماس گیرندگان شاهد باشید.

شرکت 3cx در آخرین اقدام خود برای افزایش کانال‌های ارتباطی زیر نظر این سیستم تلفنی اقدام به خرید محبوب‌ترین پلاگین گفت‌وگوی آنلاین سیستم وردپرس را کرده است که با این طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین را نیز به سیستم افزوده است.

پیش از این نیز شرکت 3cx با رونمایی از امکان بی‌نظیر تماس رایگان در وب‌سایت و ارتباط آن با سیستم تلفنی شما در کسب‌وکارتان قدم بسیار مثبتی را در یکپارچه سازی درگاه‌های ارتباطی کسب‌وکارها با مشتریان برداشته است.

پوشش کلیه درگاه‌های ارتباطی شما با مشتری از طریق سیستم تلفنی 3cx، این اطمینان را خواهد داد تا ضمن افزایش بهره‌وری کارکنان ، این قابلیت را داشته باشند تا ارتباطشان با تماس گیرندگان را از درگاه‌های ارتباطی مختلف دنبال کرده و تجربه‌ی جدید و فراموش نشدنی از نحوه‌ی ارتباط را برای مشتریان‌شان رقم زنند.

گوش دهید:

با خرید نسخه پرو لایسنس 3cx هیچ تماسی را از دست ندهید!

سیستم‌های تلفنی سنتی که ادعای بهره‌مندی از امکانات مرکز تماس را داشته‌اند یا به شدت گران بوده‌اند یا راه اندازی و نگهداری بسیار پیچیده‌ای داشته اند، به زعم ما شرکت 3cx توانسته است این مشکلات را مرتفع کند چرا که شما می‌توانید با خرید نسخه Pro این سیستم تلفنی، در کم‌تر از چند ساعت یک مرکز تماس حرفه‌ای را راه اندازی کنید.

مرکز تماسی که در آن به صورت جامع می‌توانید وضعیت صف‌های پاسخگویی را به صورت زنده پایش کرده تا حتی از دست رفتن یک تماس را هم در مجموعه‌تان تجربه نکنید، به صورت کلیدی شما موارد زیر را خواهید داشت:

بورد اطلاع رسانی

بورد اطلاع رسانی برای دپارتمان‌ها که می‌تواند به صورت مجزا بر روی مانیتور دیگری پخش شود

قابلیت SLA

تمامی تماس‌های ورودی و خروجی توسط سیستم تلفنی 3cx به عنوان گزارش در سیستم CRM تان ثبت خواهد شد.

گزارش‌گیری‌های بسیار جامع

هنگام دریافت تماس، صفحه‌ای اتوماتیک باز شده و اطلاعات تماس گیرنده را قبل از پاسخگویی به شما نشان خواهد داد.

قابلیت تماس اتوماتیک

امکان تماس اتوماتیک برای تماس گیرندگانی که نمی‌خواهند در صف پاسخگویی منتظر بمانند.

گوش دهید:

صفحه کاربران در نسخه pro سیستم تلفنی 3cx

نظارت بر عملکرد کارشناسان + یک مثال واقعی از آنالیز داده‌ها با استفاده از امکانات نسخه Pro

یکی دیگر از امکاناتی که از بخش مرکز تماس سیستم تلفنی 3cx می‌توانید انتظار داشته باشید، بخش نظارت بر عملکرد کارشناسان و کارمندان شما است.

آگاهی کامل از وضعیت کسب‌وکار و سازمانتان قطعا یک موضوع بسیار مهم برای شما است، اینکه بدانید آیا کارشناسان به خوبی پاسخگوی تماس‌های ورودی هستند؟ آیا بازاریابان تلفنی با انرژی تمام با مشتریان احتمالی تماس می‌گیرند؟ کدام کارمند مستحق پاداش و کدام یک نیاز به دریافت آموزش بیشتری دارد؟ همه و همه از طریق آنالیز گزارش‌ها و داده‌هایی که سیستم تلفنی 3cx در اختیار شما قرار می‌دهد به سادگی امکان‌پذیر است.

ما در این بخش برای درک بهتر موضوع، می‌خواهیم کمی عمیق‌تر با ذکر یک مثال آنرا بررسی کنیم. در بخش مرکز تماس سیستم تلفنی 3cx امکانی تحت عنوان Abandoned call وجود دارد که می‌تواند به شما به عنوان صاحب کسب‌وکار نشان دهنده پارامتر مهمی باشد. در ادامه به بررسی کاربرد آن می‌پردازیم.

گوش دهید:

استراتژی های متنوع در صف انتظار

استراتژی‌های متنوع برای صف پاسخگویی و آمارگیری زنده

بخش مرکز تماس سیستم تلفنی به گونه‌ای طراحی شده است که کیفیت بالایی از خدمات را بتوانید به مشتریان و تماس گیرندگان‌تانارائه کنید. ما قبلا در مورد “ مزایا و معایب صف انتظار در سیستم‌های تلفنی ” بحث کرده‌ایم . در یک سیستم تلفنی استاندارد، کارشناسان می‌توانند همواره به اهدافی که مدیران کسب‌وکار تعیین کرده‌اند نزدیک شوند. آمارهای متنوع نظیر میانگین زمان انتظار، بیشترین زمان انتظار، تعداد کل تماس‌های هر صف و کم‌ترین زمان صحبت با مشتری بخش کوچکی از گزارش‌هایی است که  می‌تواند کمک کند تا هیچ تماس گیرنده‌ای با نارضایتی مجموعه شما را ترک نکند.

ثبت ورود و خروج از صف پاسخگویی

سیستم ثبت ورود و خروج کارمندان از صفوف پاسخگویی

بازگشت تماس اتوماتیک

تماس گیرنده می‌تواند با حفظ نوبت در صف پاسخگویی، تماس خود را قطع کند.

انتخاب سه تایی

انتخاب پاسخگو به صورت سه تایی در دو حالت رندوم و با اولویت‌دهی

انتقال چرخشی

اتصال تماس‌های ورودی به صورت چرخشی به کارشناسان پاسخگو در صفوف پاسخگویی

گوش دهید:

تماس بدون پاسخگو صف و کاربر در سیستم تلفنی 3cx

در کنار گزارش‌گیری‌های ذکر شده، با خرید لایسنس 3cx در نسخه‌های پرو و انترپرایز، گزارش‌های نموداری، به شما در درک بهتر مطالب بالا کمک خواهد کرد. شرکت نومان به عنوان نماینده رسمی 3cx در ایران آماده همکاری با شما برای افزایش بهره‌وری کسب‌و‌کارتان با استفاده از ابزارهای سیستم تلفنی 3cx می‌باشد

ارتباط از واتس اپ با ما

Abandoned call چیست و چه اطلاعاتی را به شما یادآور می‌شود.؟

به زبان ساده به هر نوع تماس از دست رفته از این واژه استفاده می‌شود. تعداد Abandoned call می‌تواند در صف پاسخگویی متفاوت‌تر از تعداد Abandoned call در داخلی‌های شما باشد. و کم‌تر، مساوی یا بیشتر بودن هر‌ یک از دیگری، معنای متفاوت و واضحی برای کسب‌وکار شما دارد.

یک سناریویی تصور کنید که شما 4 کارشناس جهت پاسخگویی به صورت آنلاین دارید. سیستم تلفنی 3cx در بخش اطلاعات تماس‌های روز جاری به شما به عنوان مدیریت نشان می‌دهد که شما 17 تماس از دست رفته در صف دارید. در حالیکه در مقابل نام کارشناسان پاسخگو نشان می‌دهد که صرفا برای یکی از کارشناسان، 2 تماس از دست رفته ثبت شده است.

دو حالت برای Abandoned call در سیستم تلفنی 3cx متصور هستیم.

حالت اول : تعداد Abandoned call ثبت شده در صف، فاصله‌ی زیادی از مجموعِ تعداد Abandoned call ثبت شده برای داخلی کارشناسان داشته باشد. در این صورت شما یا باید تعداد کارشناسان پاسخگو را افزایش دهید، یا تلاش نمایید با آموزش بیش‌تر و با ارائه راه حل‌های بهتر، بهره‌وری کارشناسان‌تان را افزایش دهید تا زمان پاسخگویی به هر تماس را هر چه بیش‌تر و بیش‌تر کاهش دهند تا به تماس گیرندگان بیشتری در صفوف انتظارتان پاسخگو باشند.

در این حالت همچنین پیشنهاد می‌شود از ابزارهایی که می‌توانید زمان انتظار را برای تماس گیرندگان‌تان دلپذیرتر و کوتاه‌تر کنید استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می‌کنیم مقاله ” چگونه با پیام انتظار اختصاصی، به رشد فروش مان کمک کنیم؟ ” را از دست ندهید.

حالت دوم : تعداد Abandoned call ثبت شده در صف، فاصله‌ی کم یا مساوی با مجموعِ تعداد Abandoned call ثبت شده برای داخلی کارشناسان باشد.

این حالت، معنای کاملا ساده و واضحی دارد. کارشناس یا کارشناسان شما با وجود زنگ‌خوری گوشی تلفن، به تماس پاسخگو نبوده است و تماس مجددا به صف یا سایر بخش‌ها برگردانده شده است.

اگر یکی از کارشناسان شما به صورت مشخص تعداد abandoned call زیادی داشته باشد در این صورت یا شما با یک کارشناس تنبل روبرو هستید یا اینکه او میز اش را بدون خروج از صف پاسخگویی برای افزایش آمار زمان پاسخگویی ( به صورت غیر‌واقعی ) ترک کرده است. در هر صورت، موضوعی است که شما به عنوان صاحب کسب‌وکار باید برای حل این مشکل وارد شوید.

نسخه پرو لایسنس 3cx در این مواقع چه ابزاری را در اختیار شما قرار می‌دهد :

با کنار هم قرار دادن سایر گزارش‌ها و همچنین استفاده از دیگر ابزارهای که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد شما می‌توانید به صورت کامل از شرایط کسب‌وکارتان آگاه شوید. شما می‌توانید با دریافت گزارش به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سه ماهه کم کارگرترین کارشناس، بیشترین تماس رد شده توسط کارشناس، کم صحبت‌ترین کارشناس از لحاظ زمانی، میانگین زمان حضور کارشناسان در صف، تعداد تماس دریافت شده و تعداد تماس گرفته شده توسط کارشناس را به دست آورید و با بررسی آن‌ها به نکات جالبی دست یابید.

گوش دهید:

ابزارهای سیستم تلفنی 3cx برای کنترل کارمندان

پس از بررسی گزارش‌ها، برای راستی آزمایی نتایج بدست آمده، امکانات زیر را در اختیار خواهید داشت.

ضبط مکالمات

به مکالمه‌های ضبط شده کارشناس مورد نظر گوش دهید و از کیفیت پاسخگویی مطلع شوید.

آموزش کارشناس به صورت آنلاین

در مواقع نیاز به صورت یک طرفه ( بدون اطلاع تماس گیرنده ) وارد تماس شده و مواردی را به کارشناسانتان گوشزد کنید.

شنود مکالمه کارشناس

به مکالمات کارشناس دلخواه‌تان به صورت زنده و بدون اطلاع تماس گیرنده و کارشناس گوش دهید.
ورود به مکالمه
در صورتی که کارشناس آنطور که باید نمی‌تواند پاسخگوی تماس باشد. خودتان تماس را در دست گرفته و وارد مکالمه شوید یا از کارشناستان بخواهید که به تماس گیرنده اطلاع دهد و وارد یک کنفرانس سه نفره شوید.

گوش دهید:

call-flow-designer نرم افزار
ابزارهایی که در نرم افزار call flow خواهید داشت
ابزارهای ثانویه که در نرم افزار call flow خواهید داشت

Call Flow designer اکسیری در سیستم تلفنی 3cx :

شرکت 3cx با طراحی نرم افزار اختصاصی برای توسعه آسان سیستم تلفنی قدم بزرگی را در میان رقبای خود برداشته است. در روزگاری که سیستم‌های تلفنی نظیر سیستم تلفنی سیسکو آمریکا نیاز به کدنویسی‌های پی در پی برای کوچک‌ترین دستورات خود را نیاز دارد .

سیستم تلفنی 3cx در نسخه پرو لایسنس 3cx علاوه بر کنسول مدیریتی، اقدام به توسعه نرم افزار جانبی برای افرادی کرده است که نیاز به تولید امکانی خاص بر روی سیستم تلفنی خود دارند، به عنوان مثال در صورتی که می‌خواهید در سیستم تلفنی خودتان احراز هویت کنید، یا می‌خواهید به صورت اتوماتیک با مشتریان تماس بگیرد و یا می‌خواهید تماس گیرنده را در انتهای تماس به سیستم نظرسنجی متصل کنید همه و همه به کمک نرم افزار جانبی به اسم Call flow designer امکان‌پذیر است.

در بیشتر مواقع شما می‌توانید بدون نیاز به دانش کدنویسی و فقط به صورت Drag & Drop نرم افزار خود را به صورت کامل آماده کنید. این نرم افزار همه توابع مورد نیاز مانند، توابع شرطی، لوپ و توابع پیش فرض برای توسعه سیستم تلفنی را دارد. همچنین در صورتی که در بخشی از نرم افزار نیاز به توسعه یا فراخوانی نرم افزار دیگری وجود داشته باشد، شما می‌توانید با استفاده از زبان برنامه نویسی #C با این نرم افزار ارتباط برقرار کنید.

برای استفاده از این نرم افزار شما نیاز به داشتن لایسنس 3cx نسخه Pro یا enterprise خواهید داشت. برای مقایسه نسخه‌های سیستم تلفنی 3cx به لینک ” مقایسه نسخه های سیستم تلفنی 3cx ” مراجعه کنید.

گوش دهید:

برخی از نرم افزارهایی که می‌توانید با call flow designer طراحی کنید:

مسیردهی تماس بر اساس ساعات شبانه روز

اتصال به شعبات بانکی جهت انجام پروسه پرداخت

تماس اتوماتیک با مشتری

درخواست تماس  اتوماتیک از سوی مشتری

احراز هویت مشتری برای ورود به بخش پشتیبانی

ایجاد سیستم نظرسنجی تلفنی

ایجاد سیستم اطلاع رسانی

طراحی سیستم رزرواسیون

سیستم تایید خرید از فروشگاه اینترنتی

و ….

گوش دهید:

برخی از ابزارهایی که شما در call flow designer خواهید داشت :”

پخش فایل صوتی

احراز هویت بر اساس الگوریتم .

دریافت عدد از تماس گیرنده و ثبت در یک فایل یا پایگاه داده

تعیین منو

انتقال مکالمه

ضبط مکالمه

دسترسی به پایگاه داده

درخواست بازخوانی اسکریپت

پاسخگویی به یک درخواست

و….

گوش دهید:

قیمت های نسخه پرو  لایسنس 3cx

اگر مقالات ما را مطالعه کرده باشید تا کنون می‌دانید که هزینه لایسنس‌های 3cx بر اساس تعداد تماس همزمان تعیین می‌شود و هیچ محدودیتی در تعداد ایجاد داخلی وجود ندارد. بنابراین شما صرفا بر اساس تعداد تماس همزمان‌تان هزینه سیستم تلفنی‌تان را پرداخت خواهید کرد. در ادامه می‌توانید هزینه لایسنس بر اساس تعداد تماس همزمان را مشاهده فرمایید.

سیستم تلفنی اشتراکی نومان بر روی سرورهای این شرکت فعال می‌شود و تمامی امکانات سیستم تلفنی Pro و انترپرایز را شامل می‌شود..

۴ تماس همزمان
۸ تماس همزمان
۱۶ تماس همزمان
۲۴ تماس همزمان
۳۲ تماس همزمان
۴۸ تماس همزمان
۶۴ تماس همزمان
۹۶ تماس همزمان
128 تماس همزمان
192 تماس همزمان
256 تماس همزمان
512 تماس همزمان
1024 تماس همزمان
هزینه نصب و راه اندازی
استاندارد
۴ تماس همزمان
رایگان
۸ تماس همزمان
175$
۱۶ تماس همزمان
395$
۲۴ تماس همزمان
595$
۳۲ تماس همزمان
795$
۴۸ تماس همزمان
1195$
۶۴ تماس همزمان
1595$
۹۶ تماس همزمان
2695$
128 تماس همزمان
3295$
192 تماس همزمان
5250$
256 تماس همزمان
6995$
512 تماس همزمان
10995$
1024 تماس همزمان
19995$
هزینه نصب و راه اندازی
شروع قیمت از ۳ میلیون تومان
حرفه ای
۴ تماس همزمان
145$
۸ تماس همزمان
265$
۱۶ تماس همزمان
595$
۲۴ تماس همزمان
895$
۳۲ تماس همزمان
1195$
۴۸ تماس همزمان
1795$
۶۴ تماس همزمان
2395$
۹۶ تماس همزمان
4045$
128 تماس همزمان
4945$
192 تماس همزمان
7875$
256 تماس همزمان
10495$
512 تماس همزمان
16495$
1024 تماس همزمان
29995$
هزینه نصب و راه اندازی
شروع قیمت از ۴ میلیون تومان
تجاری
۴ تماس همزمان
180$
۸ تماس همزمان
325$
۱۶ تماس همزمان
735$
۲۴ تماس همزمان
1105$
۳۲ تماس همزمان
1475$
۴۸ تماس همزمان
2215$
۶۴ تماس همزمان
2955$
۹۶ تماس همزمان
4990$
128 تماس همزمان
6100$
192 تماس همزمان
9715$
256 تماس همزمان
23945$
512 تماس همزمان
20345$
1024 تماس همزمان
36995$
هزینه نصب و راه اندازی
شروع قیمت از ۵ میلیون تومان
تلفن ابری نومان
۴ تماس همزمان
290$
۸ تماس همزمان
440$
۱۶ تماس همزمان
890$
۲۴ تماس همزمان
1405$
۳۲ تماس همزمان
1975$
۴۸ تماس همزمان
--
۶۴ تماس همزمان
--
۹۶ تماس همزمان
--
128 تماس همزمان
--
192 تماس همزمان
--
256 تماس همزمان
--
512 تماس همزمان
--
1024 تماس همزمان
--
هزینه نصب و راه اندازی
شروع قیمت از ۲ میلیون تومان

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تلفن ابری نومان با کارشاناسان ما در ارتباط باشید. همچنین شما می‌توانید برای خرید لایسنس نسخه پرو از طریق یکی از راه‌های ارتباطی تماس رایگان، آیکون سمت چپ پایین، ارتباط از طریق واتس اپ با همکاران، آیکون سمت راست پایین، یا تماس تلفنی با دفتر، درخواست خود را ثبت کنید.