منبع اختصاصی Nomanco.net – مجتبی دوچرخه ساز : شرکت 3cx در کنار کال سنتر (‌ مرکز تماس )حرفه ای که  ارایه داده است بخش‌های مختلفی را به مدیران مرکز تماس‌ها برای نظارت بر جریان تماس‌ها ارایه کرده است، امروز قصد دارم بخش نظارت آنلاین رویداد‌های در جریان، بر بستر سیستم تلفنی 3cx را معرفی کنم. با این امکان علارغم‌ اینکه بر روند تماس‌های سازمان‌تان احاطه کاملی را خواهید داشت می‌توانید به کمک سایر بخش‌های موجود در سیستم بهره‌وری کارمندان‌تان را به طرز قابل توجهی افزایش دهید.

امروزه یک مرکز تماس موفق یا به عبارتی یک سیستم تلفنی موفق به سیستمی گفته می‌شود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تماس‌گیرندگان به هدف خود دست‌ یابند. موضوعی که متاسفانه در اکثر سیستم‌های تلفنی نادیده گرفته می‌شود.

مرکز تماس 3cx

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید بخش wallboard مرکز تماس 3cx که به دو صورت تحت وب و نرم افزاری در دسترس استفاده کنندگان از این سیستم قرار گرفته است امکانات مهمی را برای مدیران سازمان ارایه می‌دهد.

تعداد افراد در صف انتظار، میانگین هر تماس ، تعداد تماس‌های پاسخ داده شده و تعداد تماس‌های از دست رفته، کارشناسان مشغول، تعداد کل تماس دریافتی در صف مذکور و تعداد تماس‌های درخواستی از سوی تماس گیرنده ها از جمله بخش‌هایی است که توسط این بخش به اطلاع مدیران می‌رساند.

با شناسایی کارشناسان مشغول و آزاد از این طریق و به کمک بخش << مدیریت صف >>  بلافاصله تماس های دریافتی را می‌توانید به صورت دستی به کارشناسان‌ آزاد محول کنید و یا با اتصال  این سیستم به یک تلوزیون یا پرژکتور انگیزش کارمندان در پاسخگویی سریع به تماس‌گیرندگان را افزایش دهید. لازم به ذکر نیست که این بخش را می‌توانید به صورت مجزا برای هریک از کارشناسان مجموعه فعال سازید تا نسبت به بهره‌وری شخصی  خود در سازمان آگاه باشند.

** شرکت فناوری نومان به عنوان نماینده گلد سیستم تلفنی 3cx در ایران آماده ارایه مشاوره رایگان برای شما مشتریان گرانقدر می‌باشد.‌ **