نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت از جمله امکاناتی است که می‌توانید با سرویس تلفن اینترنتی نومان داشته باشید. اما این نرم افزار چه امکاناتی دارد و شما با آن قادر به چه فعالیت‌هایی هستید؟ در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با آخرین امکانات آن آشنا کنیم.

 

لیست مطالبی که در این مطلب خواهید خواند

نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت چیست؟

نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت چیست
نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت چیست

ابتدا برای شناخت بهتر شما عملکرد اصلی این نرم افزار را شرح دهیم. همانطوری که جهان در حال حرکت به سمت مجازی شدن بیشتر است. راهکارهای ارتباطی ما هم باید به همان اندازه انعطاف پذیر باشد. احتمالا شما تا کنون در مورد راهکارهای ارتباطی یکپارچه نظیر سیستم تلفنی 3cx شنیده‌اید که ارتباطات کسب و کارها را متحول کرده‌اند. تلفن‌های نرم‌افزاری بخشی از مراکز تلفن اینترنتی است که به شما امکان می‌دهد تا با تلفن ثابت خود از هرکجای دنیا که بخواهید تماس بگیرید و با فرد مورد نظرتان مکالمه کنید.

برخی از این نرم افزار ها برای تمامی دستگاه‌های آندروید، ios ، مک نتاش و ویندوز نسخه ی قابل نصب مجزا دارد و حتی اگر هیچ کدام از این ابزارها را نداشتید شما می‌توانید با پنل تحت وبی که برخی از آنها خواهند داشت از طریق مرورگر‌تان تماس برقرار کنید.

اما امکانات تلفن نرم افزاری به همیجنا ختم نمی‌شود و ویژگی‌های فراوان دیگری را خواهد داشت . برای آشنایی با این ویژگی ها حتما تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نرم افزاری برای برقراری تماس تلفنی اینترنتی:

با این نرم افزار در واقع شما بدون محدودیت تمامی ارتباطات کسب و کارتان را به داخل گوشی یا کامپیوتر‌تان آورده‌اید و شما هرجا که باشید کافیست اتصال به اینترنت داشته باشید تا برای برقراری تماس تلفنی اینترنتی تان از آن استفاده کنید.

نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت ای که در مرکز تلفن ابری نومان ارائه می‌شود به شما این امکان را می‌دهد اگر از طریق موبایل آندرویدی یا آیفون از آن استفاده می‌کنید با خود گوشی یکپارچه شده و در صورتی که دسترسی استفاده از اطلاعات مخاطبین‌تان را بدهید به عنوان نرم افزار برقراری تماس برای شما نمایش داده شود.

نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت چه امکانات دیگری دارد؟

امکانات نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت
امکانات نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت

تکنولوژی نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت به خودی خود نسبت به سیستم‌های تلفن سنتی مزایای فراوانی دارد، از جمله امکانات دیگر علاوه‌بر برقراری تماس تلفنی اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱. امکان استفاده از دفترچه تلفن شرکتی و دفترچه تلفن شخصی برروی گوشی.

۲. امکان پاسخگویی به تماس‌های برقرار شده با تلفن ثابت ( حتی اگر خارج از محلی باشید که تلفن ثابت در آنجا قرار دارد)

۳. امکان ایجاد تماس رایگان بین کسانی که از نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت استفاده می‌کنند.

۴. امکان انتقال تماس دریافتی به سایر افراد یا همکاران کسب و کار

۵. امکان برقراری تماس تصویری با سایر افرادی که از این نرم افزار استفاده می‌کنند.

۶. امکان ضبط مکالمات در صورتی که سرویس انتخابی شما از آن پشتیبانی کند.

۷. امکان قراردادن تماس گیرنده در حالت انتظار تماس گیرنده و شنیدن پیام اختصاصی تبلیغی و …

۸. امکان گفت و گوی متنی با همکارانی که از این سیستم تلفنی استفاده می‌کنند.

۹. امکان شنیدن پیام‌های صوتی که از سمت تماس گیرندگان شما دریافت شده است.

۱۰. امکان تغییر حالت پاسخگویی از حالت فعال به حالت جلسه،‌نهار، مسافرت و اختصاص پیام‌های اختصاصی به هریک از آنها

در کنار این‌ها نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت امکان جابجایی، حفظ حریم شخصی و افزایش بهره‌وری را  خواهد داشت. دوست داریم در مورد این سه موضوع  شما را بیشتر آشنا کنیم.

۱. امکان جابجایی در نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت:

امکان جابجایی در نرم افزار تماس ا ینترنتی با تلفن ثابت
امکان جابجایی در نرم افزار تماس ا ینترنتی با تلفن ثابت

نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت به صورت طبیعی قابل جابجایی است. کارکنان راه دور و افرادی که مدام در حال مسافرت هستند می‌توانند تمام کسب و کارشان را برروی موبایل‌شان داشته باشند. تماس ها را دقیقا مشابه زمانیکه در دفتر کارتان نشسته ‌اید دریافت کنند.

امکان جابجایی نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت همچنین برای کسایی که از خانه کسب و کارشان را راه اندازی و مدیریت می‌کنند بسیار مفید خواهد بود. آنها برای برقراری تماس یا دریافت تماس مجبور نیستند همیشه در خانه بمانند. در روزهای شلوغ یا روزهای جلسه که در محل کار نیستند همانند روزهای عادی می‌توانند از همه جا به تماس ها پاسخگو باشند

۲. حفظ حریم شخصی در تلفن نرم افزاری:

موبایل شما هم اکنون هم می‌تواند تماس برقرار کند خوب چه نیازی داریم که نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت هم داشته باشیم؟ حتما می‌دانید که مزایای خودش را دارد. شما می‌توانید تماس‌های کاری‌تان را از این نرم افزار دریافت کنید یا با آن تماس بگیرید و همچنان تماس‌های شخصی‌تان را با گوشی موبایل‌تان انجام دهید. حتی تلفن نرم افزاری تماس اینترنتی با تلفن ثابت امکان جداسازی مخاطبین شخصی با مخاطبین کاری را به شما می‌دهد تا هیچگاه این دو بخش با یکدیگر تداخل نداشته باشند.

امروزه در بسیاری از کسب و کارها از BYOD یا bring your own device استفاده می‌شود. از کارمندان می‌خواهند از دستگاه های شخصی خود در جهت منافع کسب و کار استفاده کنند اما نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت حتی در این حالت هم حریم شخصی شما را به صورت کامل حفظ خواهد کرد.

۳. افزایش بهره‌وری در تلفن های نرم افزاری:

نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت بهره‌وری شما را افزایش خواهد. تلفن‌ نرم افزاری ایده‌ال نظیر سافت فون ارائه شده توسط نومان رابط کاربری بسیار ساده، جذاب و کاربرپسندی ارائه می‌کند. با یک کلیک شما می‌توانید تماس دریافت کنید. پیام‌های صوتی را گوش کنید. با همکارانتان صحبت کنید. هشدار دریافت پیام یا تماس از دست رفته را ببینید. این امکانات به عنوان نقاط اهرمی به شدت بهره‌وری کسب و کار شما را افزایش خواهد داد.

نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت چه کاربردهایی دارد؟

 

برقراری تماس اینترنتی با تلفن ثابت از طریق این نرم افزار بسیار سریع و راحت است. کافیست شماره را از بخش دفترچه تماس پیدا کنید یا شماره دلخواه‌تان را وارد کنید و برروی دکمه تماس کلیک کنید.

در صورتیکه می‌خواهید کسب و کارتان را از راه دور هدایت کنید یا نیاز دارید همواره به تلفن ثابت دسترسی داشته باشید این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا به خواسته‌تان برسید.

این نرم افزار علاوه بر آن برای موارد زیر هم کاربرد خواهد داشت.

۱. به اشتراک گذاری مخاطبین:

تلفن نرم افزاری به شما امکان می‌دهد تا مخاطبین و شماره‌های مرتبط با کسب  وکار را در بخش مخاطبین ذخیره کنید و با سایر همکاران‌تان به اشتراک بگذارید. این امکان برای مجموعه‌هایی که به صورت چندنفره از این سیستم استفاده می‌کنند بسیار مفید خواهد بود. سایر همکاران بسیار سریع‌تر می‌توانند نام تماس گیرنده را بیابند و در تماس‌های بعدی همه همکاران بلافاصله متوجه نام تماس گیرنده خواهند شد.

۲. اطلاع از حضور همکاران:

نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت نومان بخشی به عنوان همکاران دارد. در این بخش شما می توانید از وضعیت فعال یا غیر فعال بودن آنها مطلع باشید. همچنین شما می‌توانید متوجه شوید که آنها در حال مکالمه هستند یا امکان برقراری یا انتقال تماس به آنها را دارید. این امکان کوچک اما بسیار کاربردی سرعت عمل شما را بسیار افزایش خواهد داد.

۳. یکپارچگی ارتباطات:

تلفن نرم افزاری که شما در اختیار خواهید داشت به مرکز تلفنی متصل می‌شود. شما می‌توانید تماس صوتی و تصویری برقرار کنید. حتی می‌توانید ویدیو کنفرانس برگزار کنید و کارهای‌تان را به صورت گروهی پیش ببرید.

۴. ایجاد کنفرانس صوتی با نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت:

شما در نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت براحتی می‌توانید در صورت نیاز کنفرانس صوتی ایجاد کنید. به عنوان مثال فرض کنید یکی از مشتریان شما با بخش پشتیبانی کسب و کار شما تماس گرفته است و به دنبال ارتقاء محصولی است که از شما خریده است. کارشناس پشتیبانی شما به وی پیشنهاد می‌کند برای اطلاع از قیمت دقیق بهتر است یکی از همکاران فروش نیز به این ارتباط ملحق شده تا بهتر ایشان را راهنمایی کند.

در این لحظه کارشناس پشتیبانی می‌تواند با زدن دکمه ایجاد کنفرانس در داخل نرم افزار براحتی همکارش را وارد کنفرانس صوتی کند. می‌توانید تصور کنید چه حس خوب و دید حرفه‌ای نسبت به این تیم در تماس گیرنده ایجاد خواهد شد.

قطعا اگر بتوانید چنین پیاده سازی را در کسب و کارتان ایجاد کنید، قدم بزرگی را برای موفقیت فروش‌تان اینکار برداشته اید. این تنها یک مثال از صدها موارد کاربردی برای ایجاد کنفرانس صوتی از طریق نرم افزار تلفنی است.

5. صندوق صوتی

شاید صندوق صوتی یکی از پایه‌ای ترین امکانات تلفن نرم افزاری باشد اما در نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت نومان امکانات اضافی دیگری هم خواهید داشت تا به صورت واقعی و کاربردی بتوانید از این بخش استفاده کنید.

به عنوان مثال پیام‌های ارسال توسط تماس گیرندگان به صورت اتوماتیک به ایمیل شما هم ارسال می‌شود تا بلافاصله از دریافت پیام آگاه شوید.  همچنین بلافاصله پس از دریافت پیام صوتی یک هشداری به شما مبنی بر دریافت پیام صوتی ارسال می‌شود.

چگونه بهترین نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین تلفن نرم افزاری شما ابتدا باید ببینید چه امکاناتی مد نظر شماست..  آیا نیازهای اولیه شمارا برآورده می‌کند؟  اگر نیازهای اولیه شما برآورده می‌شود، چه امکانات جانبی دیگری دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید؟

یکی دیگر از نکات مهمی که حتما باید در نظر بگیرید. پایداری و امنیت این تلفن نرم افزاری است. بسیاری از این تلفن ها قطع و وصلی‌های مکرری را تجربه می‌کنند. در ادامه در این مورد بیشتر خواهیم نوشت.

نکته‌ی مهم دیگر در انتخاب نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت پشتیبانی از تمامی پلتفرم‌ها و دستگاه‌های شماست.

همچنین اگر خواهان خرید شماره ویپ هستید باید بدانید که آیا از شماره ویپ خریداری شده شما پشتیبانی می‌کند؟

دریافت پشتیبانی خوب یکی دیگر از نکات بسیار مهمی است که قبل از اقدام به انتخاب تلفن نرم‌افزاری تان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

ما تمامی مراحل را با تضمین کیفیت از سمت سرورهای نومان برای شما از صفر تا صد راه‌اندازی کرده و در نهایت نرم افزار تلفنی را به شما تحویل می‌دهیم. برای داشتن نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت می‌توانید با مشاورین فروش نومان در ارتباط باشید.

تلفن نرم افزاری نومان چه ویژگی‌هایی دارد؟

تلفن نرم افزاری نومان چه ویژگی دارد
تلفن نرم افزاری نومان چه ویژگی دارد

۱. نرم افزار جامع و یکپارچه :

این نرم افزار با امکانات ارتباطی یکپارچه تمامی کانال های ارتباطی شما با مشتریان و همکارانتان را پوشش می‌دهد. مهم نیست که از کجا به سرویس تلفنی وصل می‌شوید. داخل منزل، کنار ساحل یا مسافرت خارج از کشور، همواره آنلاین خواهید بود و با هم تیمی‌ها و مشتریان‌تان در ارتباط خواهید بود.

شما صد در صد زمان‌هایی که می‌خواهید در دسترس مشتریان‌تان باشید. در کنارشان خواهید بود و هیچ گاه بخاطر برنامه‌های کاری یا تفریحی‌تان کسب و کار شما متوقف نخواهد شد.

۲. تلفن ثابت به تعداد دلخواه برای شما:

اگر شماره ویپ خریداری کرده اید یا قصد خرید شماره ویپ دارید ما می‌توانیم به تعداد دلخواه و مورد نیاز به شما خط ثابت ارائه کنیم و با یکپارچه سازی خط‌های ثابت شهری شما با نرم افزار، با هرکدام که خواستید با مشتریان‌تان در ارتباط باشید.

همچنین تلفن نرم افزاری نومان چندین لاین آزاد دارد تا در صورت نیاز تماس جاری‌تان را به حالت انتظار قرار دهید و با آزاد کردن خط دوم با همکار یا سایر مشتریان‌تان صحبت کرده و بعد از دریافت اطلاعات جدید به تماس قبلی برگردید.

۳.پشتیبانی از تمامی سیستم‌های عامل پرطرفدار:

تلفن نرم افزاری نومان از تمامی سیستم های عامل پشتیبانی می‌کند و البته که این اتفاق ساده‌ای نیست. شما با هر دستگاهی که دارید با خیال راحت می‌توانید از تمامی امکاناتی که در این مطلب با آن آشنا شدید استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید تلفن نرم افزاری نومان تقریبا با تمامی نرم‌افزارهای ارتباط با مشتری مطرح جهان یکپارچه شده و به شما کمک می‌کند ارتباط بهتر و بهینه‌تری با مشتریان‌تان داشته باشید. اگر می‌خواهید از تمام امکاناتی که می‌توانید با این نرم افزار داشته باشید آشنا شوید به مطلب ” لایسنس 3cx در نسخه پرو چه امکاناتی دارد مراجعه کنید.” مراجعه اب کنید

۴. پشتیبانی کامل از سرویس تلفن اینترنتی:

به زعم ما پشتیبانی خوب اگر مهم‌ترین عامل در انتخاب شرکت مورد نظر برای نرم افزار تماس اینترنتی با خط ثابت شما نباشد . قطعا یکی از اصلی‌ترین شرط‌های همکاریست. کارشناسان پشتیبانی نومان همواره در کنار شما هستند تا بهترین اثربخشی را از پلنی که تهیه کرده‌اید را داشته باشید. پشتیبانی آنلاین، پاسخگویی از طریق واتس اپ، پشتیبانی تلفنی، کلیپ های آموزشی متنوع و همچنین سیستم تیکتینگ از جمله‌ راه‌هایی هست که شما می‌توانید به آنها تکیه کنید.

۵. امنیت نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت:

بخاطر ماهیت تلفن‌های نرم افزاری شما به صورت بالقوه هدف هکرهای سیستم تلفنی هستید. اگر در این زمینه اطلاعی ندارید بهتر است مطلب “ آیا شما قربانی هک سیستم تلفنی هستید؟” را مطالعه بفرمایید.

امروزه با رشد قارچ گونه شرکت‌هایی که مدعی ارائه خدمات سرویس تلفن اینترنتی هستند این نکته خیلی بیشتر از قبل اهمیت پیدا می‌کند.

نرم افزارهای تماس اینترنتی با تلفن ثابت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسب و کارها هستند اما اگر به درستی ارائه نشوند پس از مدتی شما شاهد قبض های چند میلیونی برای پرداخت‌تان خواهید بود. در کنار قبض ها ی چند میلیونی شنود احتمالی مکالمات‌تان را هم به آن اضافه کنید.

تلفن نرم افزاری نومان با کدگذاری تمام مکالمات از مبدا و رمزگشایی در مقصد و همچنین استفاده از آخرین پروتکل های امنیتی بالاترین امنیت را برای مشتریانش تضمین می‌‌کند.

نتیجه گیری:

نرم افزار تماس اینترنتی با تلفن ثابت یکی از بهترین تکنولوژی های روز دنیاست که اگر انتخاب مناسبی داشته باشید می‌تواند یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایتان را رفع کند . در صورت تمایل برای خرید این سرویس ما سه نوع پلن برای شما آماده کرده‌ایم. برای مشاهده پلن‌ها و خرید آن به صفحه تلفن اینترنتی مراجعه کنید.

لینک دانلود: برای دانلود این محصول ابتدا در سایت عضو شده و یکی از پلن های مورد نظر خودتان را تهیه کنید. همکاران ما بلافاصله دستور العمل دانلود و فعالسازی این نرم افزار را به شما ارائه خواهند کرد.