صندوق صوتی آیفون

یکی از سوالات پرتکرار شما مشتریان گرامی این است که آیا امکان فعالسازی صندوق صوتی برای گوشی آیفون وجود دارد؟ جواب این سوال بله است و ما آموزش نحوه راه اندازی پیغامگیر صوتی گوشی آیفون را به صورت گام به گام برای شما نشان خواهیم داد.

قبل از ورود به آموزش فعالسازی صندوق صوتی در آیفون به چند نمونه فایل صوتی پیغامگیر شخصی در آیفون گوش دهید:

فایل صوتی پیغامگیر گوشی آیفون، نمونه اول:

سلام. تماس شما به صندوق صوتی منتقل شد. لطفا پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را بگذارید و پس از اتمام پیام تماس را قطع کنید. در صورت لزوم با شما در ارتباط خواهم بود.

لینک خرید فایل صوتی با صدای گوینده بانو | لینک خرید فایل صوتی صندوق صوتی با گوینده خانم ۲  | لینک خرید فایل صوتی صندوق صوتی گوشی آیفون با گوینده آقا

لینک‌های خرید آنلاین به تدریج اضافه خواهد شد در صورتیکه نیاز فورس برای خرید هریک از محصولات دارید با واحد گفت و گوی آنلاین در ارتباط باشید.

فایل صدای صندوق صوتی آیفون، نمونه دوم:

هم اکنون قادر به پاسخگویی نیستم. لطفا پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید. من این اطمینان را میدهم که بزودی پاسخگوی شما خواهم بود. لینک خرید این فایل صوتی

فعالسازی پیغامگیر گوشی آیفون:

شرکت اپل پس از ارائه نسخه ۱۷ مدتی است که برای برخی از مناطق این قابلیت را فعال کرده است. اما فعالسازی صندوق صوتی به صورت پیش فرض برای ایران غیر فعال است با این حال برای استفاده از امکان منشی تلفنی یا همان پیغامگیر شما نیاز به نصب هیچ نرم افزار جانبی ندارید.  ما در این مطلب به صورت کامل برای شما نحوه فعالسازی پیغامگیر پیش فرض گوشی آیفون را برای شما خواهیم گفت.

تغییر region گوشی آیفون:

اولین قدم برای فعالسازی پیغامگیر صوتی اطلاع از region انتخابی در بخش تنظیمات گوشی آیفون شماست.

تغییر ریجن در گوشی آیفون
تغییر ریجن در گوشی آیفون

برای اینکار ابتدا به بخش setting گوشی وارد شده و از تب general گزینه languages& region را انتخاب کنید.

در این بخش در صورتی که مقابل تب region کشور Iran  قرار دارد. آن را به کشور US تغییر دهید. توجه داشته باشید با این تغییر هیچ اتفاق خاصی برای گوشی شما نخواهد افتاد و مطابق قبل شما می‌توانید از تمامی امکانات گوشی استفاده کنید.

با انتخاب این گزینه بخش صندوق صوتی در اپلیکیشن phone برای شما فعال خواهد شد.

تنظیمات پیغامگیر در گوشی آیفون:

شخصی سازی پیغامگیر صوتی در گوشی آیفون
شخصی سازی پیغامگیر صوتی در گوشی آیفون

به اپلیکیشن phone وارد شوید و گزینه سمت راست voicemail  هم اکنون برای شما فعال شده است.

در این بخش شما می‌توانید علاوه بر پیام صوتی که به صورت پیش فرض قرارداده شده است پیام اختصاصی خودتان را ضبط کنید.

پس از ورود به بخش voicemail در بالای صفحه سمت راست مطابق شکل گزینه greeting را انتخاب کنید. پس از ورود به این صفحه شما با دو گزینه default و custom روبرو خواهید شد.

در این بخش می‌توانید یکی از فایل‌های صوتی که ما در نومان با بالاترین کیفیت ضبط و آماده کرده‌ایم و در ابتدای این مطلب دو نمنه از‌ آنها را شنیدید، برای بخش پیغامگیر صوتی آیفون‌تان قرار دهید.

هرنوع سوالی در این زمینه دارید می‌توانید در همین مطلب از بخش کامنت ها آنرا مطرح نمایید. همکاران ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود.