سرویس پیشواز هوشمند ایرانسل یکی از سرویس‌هایی است که ما در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد چگونه از آن برای رشد کسب‌وکارتان استفاده کنید. در بازار کنونی رقابت بسیار سختی میان انواع کسب‌وکارها برقرار است. بنابراین صاحبان بیزینس باید تمامی توان خود را به کار گیرند تا به موفقیت چشم‌گیری در حوزه فعالیت خود دست یابند. سرویس پیشواز ایرانسل نیز یکی از روش‌هایی است که می‌توان برای رشد و ارتقای کسب‌وکارها از آن استفاده کرد.

شخصی سازی سرویس پیشواز از جمله سرویس‌های کاربردی است که باید مدت‌ها پیش از این،‌ در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گرفت البته احتمالا شما نیز بارها از سرویس پیشواز هوشمند استفاده کرده‌اید اما نمی‌دانستید که همین سرویس روزی می‌تواند در کسب‌وکار شما تغییر ایجاد کند. در ادامه به توضیح سرویس پیشواز هوشمند ایرانسل و تاثیر آن در رشد کسب‌وکارها خواهیم پرداخت.

زمان مورد نیاز برای مطالعه این مقاله: 15 دقیقه | بروز رسانی مطلب: شهریور ۱۴۰۱


پیشواز هوشمند ایرانسل
با پیشواز هوشمند ایرانسل می‌توانید پیشواز شخصی خودتان را داشته باشید.

پیشواز هوشمند ایرانسل و کاربرد‌های آن:

سرویس پیشواز ایرانسل یکی از سرویس‌های بسیار پرطرفدار می‌باشد که نخستین بار توسط شرکت ایرانسل در ایران اجرا شد. این سرویس در اواخر دهه هشتاد به صورت کامل در دسترس قرار گرفت و خیلی زود به محبوبیت بالایی دست یافت. سرویس پیشواز دقیقا مانند نقطه مقابل صدای زنگ گوشی عمل می‌کند.

شما وقتی با یک نفر تماس می‌گیرید، به جای شنیدن صدای ممتد بوق، قطعه‌ای آهنگ را گوش می‌دهید. این آهنگ و قطعه مورد نظر آن می‌تواند تماما توسط فردی که تماس با او گرفته می‌شود تنظیم شود. در واقع شما با این سیستم به وسیله آهنگ خاصی به پیشواز کسی می‌روید که با شما تماس گرفته است. سرویس پیشواز ایرانسل در طول سال‌های اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده است. قابلیت‌های سرویس پیشواز هوشمند به قدری فراوان و متنوع هستند که کم‌تر کسی پیدا می‌شود که از آن‌ها استفاده نکند.

امروزه بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و حتی کسب‌وکارهای بزرگی که اهمیت تاثیر اولیه بر روی تمامی بخش‌های ارتباطی‌شان را می‌دانند، می‌خواهند تماس گیرندگان بجای شنیدن بوق عادی پیام اختصاصی یا پروموشنال آن‌ها را بشنوند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. ما در این مطلب چند ایده برای استفاده از این سرویس برای شما آماده کرده‌ایم. و سپس به صورت کامل نحوه فعال‌سازی آن را بر روی سیم کارت‌تان آموزش خواهیم داد.

چگونه از سرویس پیشواز ایرانسل برای رشد کسب و کار استفاده کنیم؟

اگر قصد دارید از سرویس پیشواز ایرانسل جهت رشد کسب‌وکارتان استفاده کنید، باید از پیشواز هوشمند و اختصاصی این سرویس بهره بگیرید. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار برای ایجاد ارتباط با مشتریان خود و یا جذب مشتری جدید از شماره موبایل استفاده می‌کنند. هرچند به عنوان اولین درگاه ارتباط با مشتری، نومان پیشنهاد می‌کند کسب‌وکارتان را به یکی از پلن مرکز تلفن اینترنتی نومان مجهز کنید اما همچنان استفاده از سیم‌کارت‌های شرکتی برای ارتباط با مشتریان علی الخصوص ارتباط از طریق پیام‌رسان‌هایی نظیر واتس اپ و تلگرام امری رایج است،

پس بهترین کار استفاده از فرصت فراهم شده است. شما می‌توانید توسط سرویس پیشواز ایرانسل جهت رشد کسب‌وکارتان قدم بردارید. صاحبان کسب‌وکار می توانند با تولید فایل‌های صوتی تبلیغاتی، به رشد کسب‌وکار خود کمک کنند. همچنین شما از طریق پیشواز خود می‌توانید اطلاعات دقیقی از کسب‌وکارتان را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. مشتریان هر بار که با شماره فوق تماس می‌گیرند به فایل صوتی شما گوش می‌دهند. این گونه با یک تیر دو نشان می‌زنید. هم تبلیغات بسیار گسترده‌ای انجام می‌دهید هم در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کنید.

نمونه ضبط شده در استودیو نومان برای سرویس پیشواز هوشمند ایرانسل:

در این نوع پیام‌ها شما می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی و پروموشنال کسب‌وکارتان را ضبط و به عنوان پیشواز هوشمند‌تان قرار دهید. به چند نمونه از این نوع پیام‌ها گوش کنید:

استفاده از سرویس پیشواز هوشمند ایرانسل برای معرفی و تقویت برند:

برای ماندگاری نام برند معرفی خدمات از جمله وب‌سایت و آدرس صفحات مجازی می‌تواند یکی از ایده‌آل‌ها باشد. در ادامه به چند نمونه از پیام‌های ضبط شده در استودیو نومان گوش کنید:

سرویس پیشواز شخصی ایرانسل برای پیام ‌های اختصاصی و عمومی خوش‌آمدگویی:

 

استفاده از سرویس پیشواز هوشمند ایرانسل برای اطلاع رسانی‌های شخصی:

سلام من از تاریخ ۲۵ اسفند تا تاریخ ۱۳ فروردین امکان پاسخگویی تلفنی نخواهم داشت لطفا از طریق واتس‌اپ همین شماره با من در ارتباط باشید.

سلام. در صورتیکه پاسخگوی تماس شما نبودم لطفا در صورت ضرورت از طریق شماره واتس‌اپ همین شماره با من در ارتباط باشید.

آموزش استفاده از پیشواز شخصی ایرانسل:

ابتدا برای دانلود این نرم افزار در گوشی‌های آندروید می‌توانید از طریق گوگل پلی به صورت مستقیم اقدام کنید و برای گوشی‌های آیفون باید از اپ استور‌های ایرانی نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

لینک دانلود پیشواز ایرانسل از گوگل پلی

تعین پیشواز ایرانسل به صورت هوشمند و اختصاصی:

شرکت ایرانسل تعین پیشواز ایرانسل اختصاصی و هوشمند را برای کسانی در نظر گرفته است که می‌خواهند خودشان پیام پیشوازشان را تولید کنند. برای انجام این کار فرد باید پیام ضبط شده اختصاصی خودش را آماده کند و سپس فایل صوتی را در اپلیکیشن پیشواز ثبت کند. شرکت ایرانسل پس از تایید، فایل صوتی مورد نظر را به عنوان پیشواز تماس شما در نظر می‌گیرد. پروسه تایید پیشواز شخصی ایرانسل با توجه به حجم کاری ایرانسل ممکن است بین ۲۴ ساعت تا یک هفته به طول انجامد. شما می‌توانید پیام ضبط شده اختصاصی را تا هر زمان که بخواهید به عنوان پیشواز خود قرار دهید. اگر قصد تغییر پیشواز خود را داشتید نیز می‌توانید با ثبت پیشواز جدید، این کار را انجام دهید.

ثبت پیشواز شخصی ایرانسل از طریق اپلیکیشن پیشواز هوشمند:

استفاده از سرویس پیشواز ایرانسل با روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. اما یکی از ساده‌ترین و کارآمدترین این روش‌ها، استفاده از اپلیکیشن پیشواز هوشمند می‌باشد. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید خودتان پیشواز ایرانسل را تولید کنید و برای تایید و ثبت آن را ارسال کنید. اپلیکیشن پیشواز هوشمند هم برای سیستم عامل اندروید و هم آی او اس طراحی شده است که لینک‌های دانلود آن پیشتر در همین مطلب قرار داده شده است.

سرویس مرکز تلفن نومان با امکانات کامل یک سیستم جامع تلفنی در کنار امکان ارائه شده در سرویس پیشواز هوشمند ده‌ها امکان دیگر را هم برای شما آماده کرده است تا بتوانید بخش ارتباطات کسب‌وکارتان را متحول کنید. شما می‌توانید برای مطالعه امکانات این سرویس به مطلب تلفن اینترنتی نومان مراجعه کنید.

 

سفارش ضبط صدای اختصاصی برای قراردادن در پیشواز ایرانسل:

استودیو نومان با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید محتوای صوتی و علی الخصوص تولید محتوای تخصصی در زمینه تلفن گویا و پیام‌های تبلیغاتی و پروموشنال همراه شما خواهد بود تا بهترین پیام را با بهترین کیفیت در این بخش از کسب و کارتان داشته باشید و تفاوت را با رقبایتان ایجاد کنید. برای سفارش ضبط صدا هم اکنون با مشاورین ما از طریق گفت و گوی متنی یا صوتی آنلاین در ارتباط باشید یا به صفحه سفارش ضبط صدا مراجعه کنید