[vc_row type=”container” padding_top=”” padding_bottom=””][vc_column][vc_column_text]با دانلود 3cx ، در آخرین نسخه بروز شده که سرویس پک 5 نام دارد، امکانات و و ویژگی‌های جدیدی را خواهید یافت و شاهد بهبود عملکردهای متفاوتی خواهید بود. در ادامه‌ی مطالب به بخشی از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.

برای اطلاع از آخرین تغییرات سیستم تلفنی 3CX به آدرس ” دانلود نسخه رایگان 3CX ”  مراجعه کنید تا ضمن اطلاع از جدیدترین تغییرات نسخه رایگان این سیستم تلفنی را دریافت کنید

گزارش جدید با دانلود 3cx در بخش Trunk / DID: 

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت تعداد تماس‌های ورودی به Trunk و DID های مربوط به آنرا ببینید. اکنون می‌توانید تماس‌هایی را که مدت آن‌ها کم‌تر از x مقدار ثانیه است و آمار تماس‌ها را بد یا غیرواقعی جلوه می‌دهد، فیلتر کنید. فیلتر در تمام گزارشات موجود می‌باشد.

هم‌اکنون در بخش گزارش‌گیری می‌توانید گزارش‌ها را به صورت جداگانه برای هر صف درخواست کنید. در بروزرسانی جدید 5 توانایی ایجاد گزارش در چندین صف و ادغام داده‌ها در یک گزارش واحد وجود دارد.

بخش ضبط مکالمات:

هم‌اکنون بخش ضبط تماس‌، قابلیت‌های بیشتری را در اختیار مدیریت مجموعه قرار می‌دهد. با دانلود 3cx شما در نسخه جدید امکانات زیر را خواهید داشت:

• کاربر قادر به کنترل ضبط/ مکث Enforce call recording خواهد بود ( این ویژگی فقط در لایسنس انترپرایز خواهد بود )
• قابلیت ضبط تماس‌های خارج سازمانی (از ضبط تماس‌های داخلی جلوگیری می‌شود).
• ضبط مکالمه با فرمت فشرده ADPCM افزوده شده تا فضای کم‌تری را در حین ضبط مکالمه اشغال کند.
“انتظار می‌رود در بروزرسانی‌های بعدی، ویژگی‌های بیشتری مربوط به بخش ضبط مکالمه اضافه شود.”

بهبود بخش یکپارچه‌سازی با CRM از سمت سرور :

3cx‌در این نسخه سی‌ آر ام‌های بیشتری را در بخش یکپارچه سازی از سمت سرور گنجانده است.

*سی آر ام‌های اضافه شده:
• AmoCRM
• ExactOnline
• ZohoV2
• Opencnam
• Vtiger

Salesforce, Freshdesk & Connectwise هم در بخش یکپارچه‌سازی ارتقا یافته است.
*اکنون شما می‌توانید تنظیمات ادغام CRM را از کنسول آپلود و تست کنید.

چت سازمانی

این امکان نیز در نسخه رایگان 3cx گنجانده شده و شما پس از دانلود 3cx می‌توانید بخش چت را برای تمام کاربران خود خاموش کنید.

تماس اضطراری :

اگرچه نسخه 15.5 درحال حاضر از تماس اضطراری پشتیبانی می‌کند، اما در سرویس پک پنج دو پیشرفت قابل توجه وجود دارد.
*شما هم‌اکنون می‌توانید به هر گروه و یا طیف وسیعی از داخلی‌ها مشخص کنید که چه شماره تماس‌های اضطراری را می‌توانند بگیرند.
*تماس‌های اضطراری در این نسخه دیگر از محدودیت لایسنس تبعیت نمی‌کنند و براحتی تحت هر شرایطی می‌توانید از تماس‌های اضطراری استفاده کنید.

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟

برخی از مدیران رمز عبور خود را برای مدیریت کنسول فراموش می‌کنند. در این نسخه قابلیت ارسال رمز به ایمیل مدیران افزوده شده است.

تغییر و ارتقا لایسنس :‌

این ویژگی یک صرفه‌جویی در زمان کاربرانی که است در حال استفاده از نسخه رایگان 3cx هستند. در نسخه قبلی در صورت درخواست برای ارتقا لایسنس می‌بایست ضمن بک آپگیری، نرم افزار مجددا نصب و راه اندازی می‌شد. اکنون شما می‌توانید کلید کنونی را با کلید خریداری شده تغییر دهید و تمام تنظیمات کاربری را بدون نیاز به نصب مجدد حفظ کنید.

** هر چند این امکان در این نسخه برای نرم افزارهایی که به صورت نصب در محل هستند فعلا ایجاد نشده است.**

پیشرفت‌های لیست سیاه در بخش ماژول مقابله با حملات:

برای اهداف امنیتی 3cx ، IPهایی که بارها رمز عبور را اشتباه وارد می‌کنند، به لیست سیاه انتقال می‌دهد. در نسخه‌های قبلی شناسایی دستگاه و یا فرد مقصر، کار چندان راحتی نبود. اعلان‌های بهتر در این نسخه به مدیران این اجازه را می‌دهد تا سریعا بخش خطاکار را شناسایی کرده و IP آن‌ها را مسدود کند و یا رفع مشکل کند.

** برای استفاده رایگان و دریافت لایسنس رایگان یک ساله از سوی شرکت فناوری نومان فرم زیر را تکمیل کنید تا لایسنس را بلافاصله در ایمیل خود دریافت کنید

فرم دریافت لایسنس یک ساله رایگان 3cx

فرم دریافت لایسنس یک ساله رایگان 3cx
  • اطلاعات لایسنس به این ایمیل ارسال خواهد شد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]