اختصاصی Nomanco.net – مجتبی دوچرخه ساز | 3cx مرکز تلفن نرم افزاری است که به صورت تجاری بیش از 30 هزار مشتری از آن استفاده می‌کنند. این مرکز تلفن در ابتدای امر به صورت متن باز در اختیار عموم قرار گرفته بود اما رفته رفته تیم توسعه‌ی این محصول تصمیم به اختصاصی‌سازی و تجاری‌سازی این محصول نمودند تا حدی که امروزه عنوان بروزترین و پایدارترین سیستم‌های تلفنی موجود در بازار جهانی را در اختیار دارند و جوایز متعدد سالیانه‌ای را با این محصول کسب کرده‌اند.

این سیستم تلفنی با پایه‌ی محصولات میکروسافت طراحی گریده است و بسیاری از پیچیدگی‌هایی که سایر سیستم‌های تلفنی مبتنی بر لینوکس دارند را نداشته و از همین روی امکان استفاده از آن برای مشتریان داخل ایران دلچسب‌تر کرده است. این سیستم تا هشت تماس همزمان امکان استفاده رایگان را به مشتریان خود داده است.

 

نومان نماینده محصول 3cx
محصول 3cx سیستم تلفنی پیشرفته

نصب و مدیریت آسان :

با توجه به اینکه این محصول نرم افزاری است. راه اندازی و مدیریت آن برای مدیران فناوری اطلاعات بدون نیاز به دانش خاصی از علم مخابرات و تکنولوژی‌های ارتباطی صورت خواهد گرفت. این سیستم تلفنی به صورت پیش فرض با بسیاری از تلفن‌های تحت شبکه موجود در بازار ایران همخوانی دارد و به محض بروزرسانی برای گوشی‌ها از سوی سایت مادر در مرکز مدیریت تماس ۳cx در دسترس قرار می‌گیرد. بنابراین این سیستم کلیه گوشی‌ها را به صورت اتوماتیک آپدیت خواهد کرد. با این تفاسیر:

هیچ نیازی به آموزش‌های گران قیمت سیستم‌های مخابراتی و یادگیری‌ آن‌ها را نخواهید داشت.

با این سیستم به هیچ شرکت سخت افزار فروشی وابسته نخواهید شد. و می‌توانید از انواع سخت‌افزارهای موجود در بازار استفاده کنید.

کنسول مدیریتی آسان برای تک تک کاربران را در اختیار خواهید داشت.

از سیپ ترانک‌ها، گیت‌وی‌ها و آی پی فون‌های معتبر موجود در بازار ایران می‌توانید استفاده کنید.

 

 

 

داخلی خود را همیشه در کنار خود داشته باشید :

استفاده از محصول 3cx ارزش افزوده‌های زیادی را در پی خواهد داشت. وجود نسخه‌‌های متفاوت تلفن نرم افزاری برای سیستم‌های عامل  آندروید، آی او اس، ویندوز و مک و سازگاری بسیار بالا با خود سیستم مرکزی، باعث خواهد شد نه تنها با دفتر مرکزی خود بدون هزینه مکالمه داشته باشید بلکه کلیه کارمندان‌تان در تمام اوقات یک شماره اختصاصی را برای همیشه خواهند داشت.

 

  1. داخلی خود را با خود هر جا که باشید خواهید داشت.
  2. تمامی تماس‌ها رایگان خواهد شد – هزینه‌ی قبض موبایلتان به شدت کاهش خواهد یافت.
  3. بازدهی شما افزایش خواهد یافت – از هر نقطه‌ای می‌توانید کار کنید (‌ برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید )
  4. با یک داخلی همیشه در دسترس نیاز نیست شماره موبایل شخصی خود را منتشر کنید.

 

 

قبوض تلفن‌تان را کاهش دهید و فروشتان را افزایش :

با محصول نرم افزاری 3cx ‌و با توجه به پایداری و درصد بالای اطمینانی که شما می‌توانید بر روی این محصول داشته باشید می‌توانید تا ۸۰ درصد هزینه‌های تلفنی خود را کاهش دهید.

استفاده از تکنولوژی سیپ که هم‌اکنون FCP های ایران در حال ارایه این سرویس می‌باشند. استفاده از تکنولوژی کنفرانس  تصویری گوگل، برقراری ارتباط با شعبات مختلف شرکت به صورت داخلی ( برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید ) و یکپارچه‌سازی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، همگی در کنار هم باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری کارمندان شما خواهد شد.

 

هزینه‌های شما با کاهش هزینه‌ی قبوض موبایل و کاهش هزینه خدمات پس از فروش کاهش خواهد یافت.

براحتی بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای داخلی‌ها را افزایش خواهید داد.

قبل از اینکه مشتریان به اپراتور متصل شوند اطلاعات کامل مشتری را در اختیار خواهید داشت و به دنبال آن پاسخگویی بهتری را خواهید داشت.

هزینه‌های سخت افزاری‌تان به شدت کاهش خواهد یافت.

 

و در انتها ده قابلیت تیتروار سیستم تلفنی 3cx  :

 

  • پایه نرم افزاری : نصب و مدیریت آسان
  • خرید و توسعه آتی با هزینه پایین به نسبت سایر سیستم‌های تلفنی
  • همسان‌سازی با تمامی سیستم‌های عامل
  • کاهش مصرف منابع سخت افزاری سازمان
  • حفظ سرمایه با کاهش قبوض تلفنی
  • استفاده از تکنولوژی ویدیو کنفرانس در سیستم
  • یکپارچه‌سازی با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
  • بهبود سرویس خدمات پس از فروش به مشتری از طریق امکانات صف و مرکز تماس
  • استفاده از پرتکل‌های استاندارد جهانی برای جلوگیری از وابستگی خریدار به یک برند
  • استفاده بسیار آسان برای پرسنل و کارمندان

 

**شرکت فناوری نومان، به عنوان نماینده رسمی شرکت 3cx ‌در شمالغرب کشور آماده ارایه مشاوره و پشتیبانی در زمینه خرید و نگهداری مراکز تلفنی شما مشتریان گرامی است.**