منبع :‌ اختصاصی Nomanco.net  :‌ گیت‌وی ها یکی از بخش‌های بسیار مهم در نتیجه نهایی یک سیستم پایدار تلفنی هستند، لذا در انتخاب این محصول باید حساسیت بالایی به خرج داد. هرچند تشخیص یک گیت‌وی خوب به لحاظ تخصصی امری پیچیده است اما در این مقاله قصد داریم پارامتر‌های مهمی که یک گیت‌وی خوب می بایست از آن بهره برده و عملکرد خوبی از خود بجای بگذارد را نشان دهیم.

در این مقاله ما سراغ گیت وی‌های خطوط شهری آنالوگ می‌رویم، این خطوط همان خطوطی هستند که امروزه در ایران به صورت گسترده استفاده می‌شوند و در اصطلاح مخابراتی از آن با عنوان خطوط PSTN یاد می‌شود، بستر این خطوط تماما آنالوگ می‌باشد لذا انتخاب یک گیت‌وی مناسب برای استفاده از سیستم ویپ بسیار ضروری است. پروژه های زیادی متاسفانه مشاهده شده است که به دلیل عدم انتخاب صحیح اجزا مورد نیاز ویپ یا عدم آشنایی کافی تیم راه انداز با مشکلات لاینحلی روبرو شده اند.

برای این نوع خطوط گیت‌وی ها می بایست حداقل دارای امکانات زیر باشند :‌

تنظیم کاملا ریز برای هماهنگی قدرت و تون سیگنال‌های مخابراتی

تنظیمات دستی متنوع برای هم‌سان سازی با دیتا‌های دریافتی از مخابرات ایران

بهره گیری از پروتکل دریافت و ارسال فکس یا همان t.38

بهره گیری از کدک‌های صوتی همخوان با کدک مورد استفاده مخابرات ایران

بهره گیری از اولویت دهی داده‌های دریافتی و ارسالی در شبکه

استفاده از قطعات سخت افزار‌ی قدرتمند

گارانتی  و وارد کننده معتبر گیت وی

پشتیبانی از انتقال خطوط به شعبات

معرفی گیت وی‌های welltech ساخت کشور تایوان:

این شرکت به صورت کاملا تخصصی در زمینه ساخت تجهیزات ویپ فعالیت دارد که از جمله آن می‌توان به تلفن ویپ و گیت وی های ویپ اشاره کرد. قطعات سخت افزاری محصولات این شرکت در لابراتوار شرکت فناوری نومان توسط مهندسین الکترونیک به صورت تخصصی مورد آزمایش قرار گرفته است و  لازم به ذکر نیست یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث گردیده است شرکت فناوری نومان به عنوان شریک تجاری شرکت welltech در ایران فعالیت داشته باشد، دریافت تاییدیه این گیت‌وی از سوی شرکت بزرگ 3cx به عنوان یک گیت‌وی معتبر می باشد. شرکت نومان به عنوان نماینده گلد محصول تلفنی 3cx در ایران و در کنار تیم مجرب حوزه ICT تضمین کیفیت خدمات را با این محصول سخت افزاری به مشتریان خود نوید می‌دهد.

** گیت‌وی‌های welltech با یک سال گارانتی معتبر شرکت فناوری نومان ارایه می گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات welltech می توانید با مشاوران فروش شرکت نومان در تماس باشید**