پاناسونیک Hts32 برای شرکت پاناسونیک که از جمله شرکت‌های صاحب نامی است که در بخش سیستم‌های تجاری تلفنی آنالوگ، محصولات قابل قبولی را در کارنامه خود دارد، تلاش برای باز پس‌گیری مجدد جایگاه خود در میان مشتریان کوچک است. با حضور سیستم‌های تلفنی تحت شبکه، استاندارد‌ها و تعاریف سیستم‌های تلفنی کاملا تغییر کرده است. شرکت پاناسونیک برای اینکه از این غافله عقب نماند دست به تولید چند سری از سیستم‌های تلفنی زده است که قابلیت اتصال به تلفن‌های تحت شبکه را دارد. از جمله این دستگاه‌هایی که با هدف پوشش شرکت‌های کوچک تا متوسط تولید شده است، مدل پاناسونیک HTS32  است که در ادامه به بررسی این سیستم خواهیم پرداخت .

پاناسونیک hts32 چیست؟

مدل HTS32 که در رده‌ی محصولات مقرون به صرفه قرار دارد از طریق یک کنسول تحت وب مدیریت می‌شود ( هر چند بر این عقیده‌ایم که شرکت پاناسونیک می‌توانست با کمی کار بیشتر، محیط دلپذیرتری را برای کاربران فراهم کند ). یکی از امتیازات این محصول پشتیبانی از ۸ داخلی آنالوگ و ۱۶ داخلی تحت شبکه به صورت پیش فرض است که در صورت نیاز می‌تواند جای خود را به ۲۴ داخلی آنالوگ بدهد. برخلاف مدل‌های قبلی سانترال‌های پاناسونیک که برای پشتیبانی از امکاناتی نظیر نمایش شماره تماس گیرنده، صندوق صوتی و… نیاز به اتصال ماژول های مختلف داشت، این مدل به صورت پیش فرض دارای چنین امکاناتی است.

در ادامه به امکانات و مزایایی که سانترال پاناسونیک HTS32 برای شما خواهد داشت را اشاره خواهیم کرد

سانترال پاناسونیک Hts32

  • این دستگاه به صورت پیش فرض از چهار خط شهری پشتیبانی‌ می‌کند که تا ۸ خط شهری قابل افزایش است.
  • پشتیبانی از ۲۴ تلفن تحت شبکه به همراه پشتیبانی از تلفن‌های نرم افزاری جهت استفاده بر روی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ.
  • دارای وای فای داخلی برای اتصال دستگاه‌های قابل حمل بدون نیاز به یک اکسس پوینت خارجی.
  • قابلیت تنظیم برای استفاده تلفن‌های تحت شبکه در شعبات خارجی
  • پشتیبانی از صندوق صوتی و ذخیره پیام‌ها تا ۱۱۰ دقیقه و ارسال آن به ایمیل تعریف شده.
  • پشتیبانی از موزیک زمان انتظار و قابلیت ضبط منشی تلفنی‌ ( تلفن گویا )
  • قابلیت پشتیبانی از درباز‌کن‌ها و دوربین‌های تحت شبکه.
  • پشتیبانی از کنفرانس‌های تصویری و صوتی بدون محدودیت مکانی
  • پشتیبانی از سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه

به عنوان یک جمع‌بندی کلی، سیستم سانترال پاناسونیک در این رده کاربری رقیب‌‌‌ سرسختی مانند “نسخه رایگان سیستم تلفنی 3cx” را دارد که به وضوح در برخی موارد غافله را به رقیب خود واگذار کرده است، اما برای کسانی که طرفدار این برند در سیستم‌های تلفنی هستند می‌تواند خبر خوشحال کننده‌ای باشد.

قیمت پاناسونیک hts32 :

بسیاری از بازدیدکنندگان خواهان اطلاع از قیمت پاناسونیک hts32 هستند. این محصول با توجه به نوسانات بازار قیمتی رنجی ما بین 9 میلیون تا 12 میلیون را دارد. ( تاریخ بروزرسانی مهرماه 99 )

 

 

** در صورت نیاز برای دریافت مشاوره بیشتر با مهندسین فروش شرکت فناوری نومان  از طریق گفت و گوی آنلاین ، جلسه مجازی  یا ارتباط تلفنی در ارتباط باشید. **