منبع : اختصاصی Nomanco.net – شرکت 3cx یکی از شرکت‌های کاملا موفق در زمینه‌ی سیستم‌های تلفنی نسل جدید یا به اصطلاح عامیانه تلفن ویپ است که به همراه نسخه جدیدش یک بخش بسیار استثنایی تحت عنوان “مرکز تحت وب کاربر”برای مشتریان و ساز‌مان‌هایی که دنبال بهره‌وری بالا هستند اضافه کرده است. شرکت 3cx با این بخش امکانات متعددی را به استفاده کنندگان از سیستم تلفن 3cx داده است که در ادامه این بخش به آن خواهیم پرداخت.

استفاده از بخش تلفن :‌

با استفاده از این بخش می‌توانید به صورت کامل از تمامی امکانات یک تلفن مجازی استفاده کنید. برقراری تماس، قطع تماس، انتقال تماس، ایجاد کنفرانس تلفنی از جمله بخش‌هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. در کنار این‌ها تمامی تماس‌های از دست رفته را مشاهده و مدیریت خواهید کرد، در صورتی که پیغام صوتی در صندوق صوتی‌تان از سوی همکاران یا تماس‌ گیرندگان به شما ارسال شده است را می‌توانید مشاهده، گوش یا ذخیره کنید.

 

مدیریت و ایجاد جلسات مجازی :‌

با استفاده از بخش “Web Conference” که در این بخش به صورت مجزا کاملا شرح داده شده است، می‌توانید جلسات سازمانی یا شخصی خود را برنامه‌ریزی کرده و یا یک جلسه تحت وب سریع را راه‌اندازی کنید.

می‌توانید به صورت زمان‌بندی شده کنفرانس صوتی و یا تصویری را پیش‌بینی کرده و از این بخش به مدعوین ایمیل اطلاع رسانی اتوماتیک ارسال کنید.

 

پیام‌رسان داخل سازمانی :‌

با استفاده از این بخش تمامی افراد یک شرکت و یا سازمان می‌توانند با یکدیگر ارتباط  لحظه‌ای داشته باشند. به یمن وجود نرم‌افزار بومی 3cx بر روی همه‌ی پلتفرم‌های مشهور از جمله ویندوز، مکنتاش، ای او اس و آندروید همه‌ی کاربران در همه‌ی بستر‌ها ( شبکه داخلی و خارج از سازمان‌ ) می‌توانند با یکدیگر در ارتباط باشند.

 

گزارش‌گیری :‌

کاربران می‌توانند در این بخش تمامی تماس‌های دریافتی و خروجی خود را مشاهده نمایند. 3cx در بخش گزارش‌گیری برای مشتریانی که به نوعی دارای مرکز تماس هستند امکانات بی‌نظیر دیگری از جمله میانگین زمان پاسخگویی،‌ تعداد‌ تماس‌های دریافتی،‌ میانگین مدت زمان انتظار تماس‌گیرنده برای دریافت پاسخ و گزارش‌هایی از این دست را در‌ اختیار استفاده‌ کنندگان قرار می‌دهد.

 

نتیجه‌گیری :‌

قرارگیری امکانات ریز و کاربردی در یک سیستم یکپارچه ارتباطی، دقیقا یکی از همان بخش از نیازهای مشتریانی است که هم اکنون از یک سیستم آنالوگ نظیر سانترال‌های پاناسونیک استفاده می‌کنند و آنان را به سمت استفاده از تجهیزات و سیستم ویپ محصول 3cx سوق می‌دهد.

** جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با کارشناسان شرکت فناوری نومان “نماینده گلد محصول 3cx‌ در ایران” با شماره 04134753430 الی  32 داخلی یک در ارتباط باشید. **