قوانین نصب و پکیج های پشتیبانی و راه‌اندازی ویپ

موارد عمومی پکیج‌های نصب و پشتیبانی ویپ ( سیستم‌های تلفنی ) :‌

۱- کلیه سفارش‌ها به صورت اتوماتیک پس از واریز مبلغ به دپارتمان فنی ارسال خواهد شد

۲- در صورت عدم امکان اجرای سفارش شما، بنا به هر دلیلی، این امر طی سه ساعت کاری به اطلاع شما مشتری گرامی رسیده و کل مبلغ واریزی عودت داده خواهد شد.

۳- پس از ثبت سفارش و اتمام مرحله پرداخت، امکان هر گونه عودت مبلغ وجود ندارد.

۴- در صورت نیاز به اعزام کارشناس به محل پروژه کلیه هزینه‌های ایاب و ذهاب به انضمام هزینه کارشناسی به ازای هر ساعت محاسبه و اخذ اضافه خواهد شد.

در خواست حضور کارشناس در محل توسط خریدار می‌بایست از طریق راه‌‌های ارتباطی مطرح گردد.  تشخیص رد یا قبول اعزام کارشناس به محل پروژه، صرفا از سمت مجموعه نومان انجام خواهد شد. هزینه‌های ایاب و ذهاب به انضمام هزینه کارشناسی به ازای هر ساعت محاسبه و قبل از اعزام کارشناس اخذ خواهد شد.

۵- در صورتی که نیاز به تهیه تمهیداتی از قبیل رایانه سرور، فضا و یا امکانات دیگری از سوی خریدار باشد، نافی شروع مدت پشتیبانی خریداری شده نیست و هر گونه تاخیر از سوی خریدار پکیج، مسوولیت ضرر و زیان احتمالی را متوجه خریدار خواهد نمود.

۶- بروز مشکلات سخت افزاری مربوط به رایانه و سرور محل نصب سیستم تلفنی، مسوولیتی را متوجه نومان نخواهد کرد و در صورت نیاز به نصب مجدد، خریدار می‌بایست اقدام به خرید ( مجدد ) یکی از پکیج‌های نصب اولیه نماید.

۷- بروز مشکلات نرم افزاری به جهت استفاده سایر نرم افزارها بر روی سرور اصلی سیستم تلفنی، مسئولیتی را متوجه فروشنده نخواهد کرد و در صورت نیاز به نصب مجدد سیستم، خریدار می‌بایست اقدام به خرید ( مجدد ) یکی از پکیج‌های نصب اولیه نماید.

۸- مشکلات ناشی از ضعف شبکه ارتباطی IP مسئولیتی را متوجه فروشنده نخواهد کرد.

۹- خریدارِ پکیج پس از اتمام مراحل نصب یا پشتیبانی در هر زمان می‌بایست نسبت به حذف دسترسی از راه دور اقدام نماید. هر گونه عواقب ناشی از عدم حذف دسترسی متوجه خریدار خواهد بود.

۱۰- خریدارِ پکیج‌های پشتیبانی برای استفاده از خدمات پشتیبانی فنی، طی دوره خریداری شده، موظف است امکان دسترسی راه دور پرسنل فنی فروشنده به سیستم را از طریق اینترنت فراهم سازد.

۱۱- در صورتی که از خریداران پکیج مشاوره تک موردی هستید. لازم به توضیح است که جلسات بسته به شرایط به صورت حضوری یا به صورت جلسه مجازی برگزار خواهد شد.

نصب اولیه شامل موارد زیر می‌باشد :

۱- شامل نصب و راه اندازی اولیه سیستم تلفنی

۲- راه اندازی داخلی حداکثر به تعداد داخلی‌های پکیج خریداری شده

۵-  گروه‌بندی داخلی‌ها به دپارتمان‌های مختلف و اعمال محدودیت و سیاست‌های مختلف سازمانی در صورت نیاز

۳- راه اندازی قابلیت تماس با داخل شرکت و اجرای سیاست‌گذاری‌های درخواستی خریدار و ارائه پیشنهاد در صورت درخواست.

۴- راه اندازی قابلیت تماس از داخل شرکت و اجرای سیاست گذاری‌های درخواستی خریدار و ارائه پیشنهاد در صورت درخواست.

راه اندازی سیپ ترانک و گیت وی‌های معمول در بازار ایران برای ایجاد ارتباط با خطوط شهری

توجه داشته باشید، عدم کارایی صحیح سیپ ترانک‌هایی که مورد تایید شرکت 3cx نیست مسئولیتی را متوجه نومان نخواهد کرد.

راه اندازی ارتباط داخلی‌ها در خارج از دفتر در سیستم تلفنی 3cx

ایجاد حلقه تماس برای داخلی‌ها جهت پاسخگویی به صورت دورانی

راه اندازی بخش تلفن گویا در سیستم

فعالسازی پیام رسان در بین کاربران

فعالسازی پشتیبان‌گیری

فعالسازی پاسخگویی بدون نیاز به نصب نرم افزار

فعالسازی گزینه تماس رایگان از طریق وب‌سایت

توجه : نصب اولیه سیستم تلفنی شامل کانفیگ گیت وی‌های سیسکو نمی‌باشد.

پشتیبانی شامل موارد زیر می‌باشد:

بهینه سازی تنظیمات اولیه

رفع اشکال در عملکرد سیستم.

موارد اختصاصی پکیج پشتیبانی ویپ :

عیب‌یابی و ایرادیابی سیستم تلفنی .

مانیتورینگ سیستم برای پیشگیری از اختلالاتی که می‌توان از قبل مدیریت نمود.

انجام تنظیمات سیستم تلفنی شامل ویرایش در منو Digital.Receptionist ، صندوق صوتی . افزایش یا کاهش کاربر، پیکر بندی تلفن‌ها ، بروزرسانی Firmware ها، تنظیمات پیشرفته مدیریت کاربران، برنامه‌ریزی گزارش‌گیری و پاسخگویی به سوالات معمول کاربران.

در صورت بروز شرایط فورس ماژور مانند سيل، زلزله و آتش‌سوزی که دفع آن خارج از حيطه اقتدار انسان باشد زمان پشتیبانی به حالت معلق درآمده و پس از فراهم شدن شرایط عادی، طبق شرایط اولیه پشتیبانی ادامه خواهد یافت.

توجه : تنظیم مجدد گیت وی تنها در صورتی که نصب اولیه توسط نومان صورت پذیرد شامل پشتیبانی خواهد شد. گیت وی‌های پشتیبانی شده از این قائده مستثنی هستند و به صورت رایگان در هر شرایطی تنظیم مجدد می‌گردد.

توجه : اجرای CFD در سیستم تلفنی 3cx خارج از شرایط پشتیبانی است.

اعلام مشکلات فنی و درخواست پشتیبانی از طریق تماس با شماره 02191015590 یا ارسال پست الکترونیک (support@nomanco.net) و یا از طریق تماس رایگان فراهم شده در وب‌سایت خواهد بود. پاسخگویی به درخواست‌های عادی حداکثر تا 24 ساعات و پاسخگویی به درخواست‌های فوری حداکثر تا ۴ ساعت کاری خواهد بود.

کلیه مطالب ذکر شده در این صفحه ممکن است شامل تغییر و بروزرسانی شود. لذا به هنگام سفارش جدید مطالعه این مطالب ضروری است.

هیچ یک از اطلاعات وارد شده مرتبط با حریم شخصی از جمله ایمیل و شماره تلفن به جز استفاده و اطلاع‌ رسانی در مورد خدمات وب‌سایت در جای دیگری منتشر نخواهد شد و تمامی اطلاعات نزد استودیو نومان محفوظ خواهد ماند.